در این مراسم از کتاب «نقش کرامت در اخلاق پزشکی»، «زیارت اربعین جلوه‌گاه تربیت»، «آداب حضور درپیشگاه معصوم»، «حکمت بیماری و فواید آن»، «امام سجاد در آیینه واقعیت‌ها»، «بانوی ادب ام البنین»، «حجاب تاج بندگی عفاف راز بندگی»، «همراه با جابر در اربعین حسینی»، «نگاهی نو به حکمت های نماز وطهارت» از حجت الاسلام جلیل جعفرزاده رونمایی شد.

و همچنین در ادامه از کتاب‌های «۴۰ داستان از استغاثه و توسل به امام زمان(عج)»، «۱۰۰ داستان از فهم کارگاهی مردگان»، «آثار وبرکات نگین انگشتری»، «چهل داستان ازامام زمان(عج) در رویای صادقیه» از حجت الاسلام عدنان زعفرانی رونمایی شد.

در بخش دیگر این مراسم از کتاب «نقش معلم در تربیت دینی»، «تاثیر اینترنت و فضای مجازی برمهارت اجتماعی نوجوانان»، «تاثیر فضای مجازی براعتماد به نفس نوجوانان و دانش اموزان» از زهرا رمضان پور پرده برداری شد.

همچنین کتاب‌های «ما را به کجا می برند نگاهی نو به تلویزیون از نگاه شهید آوینی» «مهدیه و لباس‌های سخنگو» اثر وحید جهان تیغ نیز رونمایی شد.

«راهنمای پایه زبان پایه دهم و یازدهم دبیرستان وهنرستان» اثر شعبان محمد پور، «تدابیر حفظ سلامتی از دیدگاه ائمه(ع) و حکما» اثر خداشکر شیری، «دیوان عارف تهرانی» اثر غلامعلی آرونی حصاری از دیگر آثار رونمایی شده در این برنامه بود.

در بخش پایانی این مراسم نیز از کتاب‌های «این چالش‌های رسیدن به هدف»، « ۳۰ روز همگام با رسول الله(ص)» از لیلا انصاری، «دین وچالش‌های» اثر حسین سامانی نژاد و «مانی و سامی» اثر فریبا دشتی « ۲ برادر» از سکینه برکاتی و دیوان «شعر سلام بابایی» اثر غفور ابراهیم اباد و «گنج پنهان تفسیر سوره واقعه» اثر رضا بیدگلی، «فضای مجازی و آسیب‌های روانی» اثر زهرا ساغرچیان و «منظومه داستان» از مصطفی شهمیری نیز رونمایی شد.

این مراسم با حضور جمعی از شاعران جوان و پیشکسوت و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.