در این مانور، یگان‌های انتظامی، پلیس امنیت، نیروهای ویژه و یگان خودرویی و موتوری فرماندهی شرق استان تهران با عبور از جایگاه ویژه‌، اقتدار و آمادگی خود را برای مقابله با هر گونه ناآرامی و اغتشاش به نمایش گذاشتند.
فرماندار شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: دشمنان نظام تلاش دارند تا با ایجاد نارضایتی بین مردم به بهانه‌های مختلف، امنیت ایران اسلامی را به مخاطره بیاندازد ولی امروز نیروهای انتظامی، نظامی، سپاه و بسیج و آحاد مردم با هوشیاری و در آمادگی کامل، از امنیت پایدار موجود در کشور حراست می‌کنند.
حسین کاغذلو افزود: در اتفاقات ماه گذشته که به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی از مناطق کشور رخ داد، آشوب طلبان تلاش کردند تا با آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور، امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند ولی حضور به موقع نیروهای جانبرکف انتظامی، بسیج، سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی و بصیرت  شناخت مردم در جدا کردن صف خود از اغتشاشگران این توطئه را خنثی کرد.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با برگزاری این مانور، به بدخواهان نظام اعلام می‌کند که در مقابله با هر حرکتی که امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازد مقابله کرده و هر گونه تحرک را در نطفه خنثی می‌کند.
فرماندار ورامین گفت: امروز به جرأت می‌توان اعلام کرد که امنیت پایداری در ورامین برقرار بوده و این شهرستان جایی برای برخواهان نظام نیست.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.