حسن لاله روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتقای امنیت، تامین آب شرب ، روشنایی معابر، تخصیص بودجه برای احداث اماکن فرهنگی ورزشی، اجرای طرح پایش تصویری و اصلاح جاده قدیم برخی از مواردی است که به منظور رفاه حال صنعتگران و تولید کنندگان در مناطق یاد شده در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استقرار دفتر خدمات شهری در خرمدشت با همکاری شهرداری و شورای صنعتی این ناحیه، ادامه ساخت مسیل سیاه سنگ، ساماندهی خطوط مسافربری بین شهری برای رفاه حال کارگران شاغل در منطقه و توسعه سرانه فضای سبز بخش دیگری از اقدامات مدیریت شهری پردیس در فاز ۷ شهر پردیس است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس با بیان اینکه در حال حاضر بیش از  ۴ هزار واحد صنعتی در فاز هفت پردیس فعالیت دارند، اظهار داشت: در حدود ۴۰ هزار نفر صنعتگر و تولیدکننده در مناطق صنعتی یاد شده مشغول به کار هستند.

 لاله گفت: تامین امکانات رفاهی اصناف مستقر توسط خدمات شهری پردیس در راستای تحقق شعار سال  "رونق تولید" با برنامه ریزی انجام شده در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تپه سیف، سیاه سنگ، خرمدشت، منطقه صنعتی بومهن و جاجرود مناطق صنعتی اصلی شهرستان پردیس هستند که بر اساس این گزارش، ساماندهی نواحی صنعتی خرمدشت و سیاه سنگ در دست اقدام است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.