به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، امیر حسن مصطفی‌نژاد در نشست تخصصی هم اندیشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: نخستین و موثرترین عامل در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، تحقیق و پژوهش است و پلیس برای آن که در تراز انقلاب اسلامی قرار گیرد، باید در این حوزه پیشگام باشد.
وی افزود: ماموریت سازمانی، چشم‌انداز و ارزش‌های کلیدی نیروی انتظامی باید با یانیه گام دوم انقلاب، به‌عنوان سند بالادستی منطبق باشد.
وی تصریح کرد: سند گام دوم انقلاب در حقیقت یک دکترین و راهکار مشخص است که شالوده و بنیان اصلی این پیام در خصوص توجه ویژه به جوانان، برای تحقق یک پیشرفت همه جانبه است.
مصطفی‌نژاد افزود: لازمه کار پلیس مدرن، اشراف اطلاعاتی در حوزه اجتماعی به منظور شناخت نیازمندی است، پلیس با برخورداری از علم و دانش، نیازمندی‌های حرفه ای خود را تامین کرده و مسیر را برای تأمین امنیت اجتماعی هموار می‌کند.
وی تصریح کرد: در این بیانیه مهم، حرکت رو به جلو و آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی را به تصویر کشیده و افق روشنی را پیش روی نظام ترسیم می‌کند که اگر ابعاد مختلف این بیانیه به طور دقیق محقق شود، شاهد رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف علمی و فناوری خواهیم بود.
رئیس گروه معماری مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: ضرورت‌های حوزه پلیسی، تنها از طریق تئوری و نظری قابل دسترسی نیست بلکه لازم است تا با دانش مهارتی و مدیریت دانش به سمت اهداف سازمانی حرکت کرد.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی، سازمانی است که تحت رهبری ولایت دینی قرار داد و عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، برای کارکنان ناجا یک تکلیف سازمانی و دینی است.
۲۳ تا ۲۹ آذر هفته پژوهش نام دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.