ایرج رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طبق قانون برنامه ششم توسعه این طرح های عمرانی از طریق بخش خصوصی، خیران و ورزشکاران ملی تکمیل و به بهره برداری می رسد که با اجرای آنان بتوانیم مجموعه های جدیدی را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم طرح های عمرانی در قالب ماده ۲۷ را استان تهران برعهده دارد تاکید کرد: برای اجرای و تکمیل این یکصد پروژه عمرانی، حدود ۵۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه استان تهران ویترین ورزش کشور است خاطر نشان کرد: هر زمانی که ورزش تهران خوب کار کند، ورزش کشور در عرصه بین المللی به نحو مطلوبی عمل خواهد کرد.

به گفته وی هم اینک تعدادی از طرح های عمرانی نیمه تمام در برخی استان ها از جمله قم، تهران، همدان و کرمانشاه تکمیل شده است و سایرآنها نیز تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.  

رحمانی همچنین از حقوق ماهیانه به ورزشکاران المپیکی کشور خبرداد و گفت: از یک سال مانده به المپیک ۲۰۲۰توکیو، ماهیانه ۵ میلیون تومان کمک هزینه به ورزشکارانی که توانسته اند سهمیه ای را برای کشورمان کسب کنند پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این میزان حقوق تا خرداد ماه سال آینده پرداخت می شود گفت: نخستین کاروان کشورمان برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، از اواخر خرداد و مرداد سال آینده اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.