سیدمهدی حسین‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، بازرسی فرمانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و دادستانی  شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: به منظور نظارت دقیق‌تر هفت اکیپ گشت های بازرسی روزانه از ۸ صبح تا ۶ عصر و در برخی مواقع تا ساعت ۱۰ شب بازرسی از اصناف شهرستان را بر عهده دارند.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به کاهش سهیمه سیلندر ۱۱ کیلویی گاز در سطح شهرستان، اظهار داشت: شرکت موزع گاز بدون هماهنگی سهمیه سیلندر گاز ۱۱ کیلویی شهرستان را کاهش داده بود که با پی گیری انجام شده سهمیه گاز به وضعیت سابق خود برگشته و در حال حاضر کمبودی در این زمینه نداریم.

حسین‌نژاد با اشاره به افزایش قیمت کرایه‎های حمل و نقل و باربری در طی روزهای اخیر خاطر نشان کرد: بر اساس دستور العمل ارسالی از سوی معاونت عمرانی وزارت کشور مقرر شد؛ آژانس‌ها، سرویس مدارس، باربرهای وانت و نیسان در یک بازه زمانی تعیین شده برای سهمیه سوخت ثبت نام کنند.

 وی افزود: هزینه پیمایش آنها از زمان افزایش قیمت بنزین تا دریافت سهمیه در قالب طرح معیشتی به حساب آنها واریز خواهد شد و با توجه به تسهیلات یاد شده، افزایش کرایه توجیه قانونی ندارد.

معاون برنامه ریزی و امور مالی و اداری فرماندار شهرستان پردیس  افزود: به منظورافزایش اعتماد مردم به ستاد تنظیم بازار و مسولین، مقرر شد کسبه منصف و خوشنام شهرستان مشمول موارد تشویقی قرار گیرند.

حسین نژاد تصریح کرد: متخلفین بر اساس قانون مشمول برخورد قهری گشت‌های مشترک بازرسی هستند و کسبه منصف دراین گشت‌ها شناسایی و تشویق خواهند شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی  بیش از ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.