به گزارش روز شنبه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، سید سعید راد در این باره اظهار داشت: این امر در راستای حذف واسطه‌ها و تعدیل قیمت‌ها صورت گرفته است.

 راد به تعامل و همکاری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و مجموعه دولت در عرضه کالاهای تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار، اشاره و تصریح کرد: برای ارائه خدمات به شهروندان و یاری رساندن به دولت در راستای حمایت از مردم، با تمام توان در کنار دولت بوده و خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر تنوع محصولات در میادین میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: با رعایت سه اصل «کیفیت مطلوب»، «قیمت مناسب» و «مشتری‌مداری»، موفق شده‌ایم تا علاوه بر نیمی از میوه و تره بار شهر تهران، بخش قابل توجهی از محصولات پروتئینی و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان تهرانی را در ۲۴۶ میدان و بازار میوه و تره بار تامین کنیم.

وی با اشاره به بخشنامه وزارت صمت خطاب به استانداران سراسر کشور در خصوص راه اندازی میادین میوه و تره بار در ۳۱ استان کشور با استفاده از «تجربه موفق» تهران بیان داشت: این سازمان آمادگی دارد که تجربیات خود را در اختیار استان‌های سرتاسر کشور قرار دهد.

گفتنی است، بر اساس طرح «هر محله یک بازار» و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، به موازات تسری تجربه موفق سازمان مدیریت میادین در ۳۱ استان کشور، توسعه بازارهای میوه و تره بار در محله‌های پرجمعیت پایتخت که فاقد بازار هستند نیز ادامه دارد و تا پایان سال جاری، ۱۰ بازار جدید میوه و تره بار در تهران ساخته می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.