به گزارش روز سه شنبه سازمان ورزش شهرداری تهران، محمد مومنی با بیان اینکه هدف از برگزاری این رویداد ورزشی شناسایی استعدادهای محلات خواهد بود گفت: آیین افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتبال کودکان آینده ساز مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران از فردا با رویارویی تیم های "کودکان آینده ساز منطقه ۱۲" و "بلندهمتان کوتاه قامت" آغاز خواهد شد.

مسئول استعدادیابی فوتبال محلات و اقشار سازمان در این خصوص اظهار داشت: مسابقات لیگ فوتبال کودکان آینده ساز، با همکاری مشترک سازمان ورزش، منطقه ۱۲ شهرداری و پویش صعود، در رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال، انجام می شود.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، آیین افتتاحیه با دعوت از شهرداران و معاونین اجتماعی مناطق ۲۲ گانه در مجموعه شهید هرندی برگزار می شود.
این ملی پوش سابق کشورمان هدف از برگزاری لیگ فوتبال- جام کودکان آینده ساز - را، شناسایی استعدادهای فوتبال و امکان راهیابی آن ها به تیم های باشگاهی کشوری برشمرد و افزود: در این راستا، سازمان ورزش از آکادمی فوتبال باشگاه های پرسپولیس، استقلال، پیکان، سایپا، راه آهن، بانک ملی و ... برای حضور در این رقابت ها و شناسایی استعدادها دعوت به عمل آورده است.

افتتاحیه مسابقات یادشده، روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی منطقه ۱۲ برگزار و رقابت ها از روز پنجشنبه، ۲۸ آذرماه، به طور رسمی آغاز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.