مجید صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص بررسی مشکلات برخی از تعاونی های مسکن مهر شهر دماوند اظهار داشت: جلسه ای در خصوص مشکلات تعاونی های سه گانه ۱۱، ۱۲و ۱۳ مسکن مهر امام رضا(ع) شهر دماوند تشکیل و موضوعات مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: متاسفانه مقرر بود در گذشته زمینی به این تعاونی ها جهت احداث واحد مسکونی اختصاص یابد ولی به دلیلی این مهم محقق نشده؛ بر اساس آخرین صورت جلسه ای که در استان امضا شده باید ۶۵ هزار متر زمین به این تعاونی ها تعلق می گرفت که متاسفانه این اتفاق صورت نگرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه دولت در یک مقطعی تحویل زمین را به تعاونی ها ممنوع کرده است، تصمیم بر این شد تا جلسه ای در استان با حضور استاندار تهران برگزار و شش و نیم هکتار زمین را با اخذ مجوزهای قانونی و با قیمت کارشناسی به این سه تعاونی واگذار کنیم.

فرماندار دماوند بیان داشت: همچنین این سه تعاونی هم بر اساس شرایط، تعهدات خود را نسبت به احداث مسکن و واحد مسکونی اجرا کنند؛ ما به شدت پیگیر این موضوع خواهیم بود فقط از متقاضیان می خواهیم حال که به این مرحله رسیده، صبوری کنند تا انشاالله به نتایج خوبی برسیم.

صفری همچنین در خصوص تعاونی مسکن مهر فرهنگیان اشاره کرد و گفت: با توجه به اختلافاتی که در درون خود تعاونی به وجود آمده موجب توفق عملیات شده و ارتباطی به دولت ندارد اما علیرغم این مهم، آسیب شناسی لازم صورت گرفته و موارد بصورت کامل بررسی شده تا شاهد حل مشکل تعاونی مسکن مهر فرهنگیان نیز باشیم.

یادآور می شود متقاضیان تعاونی های سه گانه مسکن مهر دماوند با وجود پرداخت حق السهم خود، تاکنون هیچ پاسخی از تعاونی ها دریافت نکرده و بلاتکلیف هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.