عبدالعظیم رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سرمایه گذاران ورزشی بخش خصوصی که بیش از حد قانونی و بدون توجه به اهداف ورزشی با تخلف ساختمانی و بهره‌برداری غیرقانونی به فعالیت اقتصادی مشغولند موظف به پاسخگویی در خصوص عملکرد خود هستند و قطعا با آنان برخورد جدی خواهد شد.

وی اظهارداشت: ساخت بنای ورزشی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی توجیه اقتصادی ندارد و با توجه به اینکه امکان ارایه برخی مجوزها از جمله فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در کنار مجموعه ورزشی وجود دارد، در چارچوب مقررات و در حد اختیارات به آنان کمک می‌کنیم.

فرماندار پردیس در عین حال با تاکید بر اینکه امنیت سرمایه گذاران بخش خصوصی را فراهم خواهند کرد گفت:‌ شهر جدید پردیس در حال شکل‌گیری امکانات، خدمات اجتماعی و اقتصادی است و ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن نیز ضرورت دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: باید با دید تسهیل‌گری و کارگشایی برای رونق تولید و اشتغالزایی زمینه فعالیت سرمایه گذاران را بیش از پیش فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: دستگاه‌های خدمات رسان در حوزه اختیارات و امکانات موجود در اعلام شرایط واگذاری زمین، قیمت گذاری، نحوه تحویل و ... با سرمایه گذاران همکاری لازم را داشته باشند.

وی هزینه بالای انشعابات را از جمله موانع سرمایه گذاران بخش خصوصی برشمرد و افزود:‌ تجدیدنظر مدیریت شهری در این زمینه در رفع مشکل راهگشا خواهد بود.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.