به گزارش روز شنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، محمود ضیائی دبیر این سمینار در خصوص برگزاری این برنامه علمی اظهار داشت: پیرو تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک علمی-آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی با دانشگاه گیسن آلمان، در مرحله اول کارگاه آموزشی با عنوان «چالش های مدیریت ژئوپارک‌ها در منطقه قفقاز، خاورمیانه و شمال آفریقا» با همکاری دانشگاه گیسن، دانشگاه علامه‌ طباطبائی و دانشگاه مازندران اردیبهشت ماه امسال در آلمان برگزار شد.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه افزود: در این چارچوب، دانشجویانی از مقاطع تحصیلات تکمیلی به سرپرستی استادانی از دانشگاه‌های علامه‌طباطبائی، تهران، شهید بهشتی، مازندران و خوارزمی فرصت آن را پیدا کردند تا در اجرای این کارگاه آموزشی مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: در راستای اجرایی کردن مرحلۀ دوم این تفاهم‌نامه، پروفسور آندریاس دیتمن به همراه تعدادی از همکاران و دانشجویان انستیتوی جغرافیای آن دانشگاه، سفری علمی-تحقیقاتی به ایران خواهند داشت.
ضیائی خاطرنشان کرد: گام دوم این پروژۀ مشترک در قالب سمیناری علمی، کارگاه آموزشی و همچنین سفر علمی به ژئوپارک‌ جهانی قشم، برنامه ریزی شده است.
وی ادامه داد: سمینار «توسعه ژئوپارک‌ها در ایران: از نظریه تا عمل» روز یکشنبه ۱۴ مهرماه سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.
دبیر سمینار  با تاکید بر اینکه حضور عموم علاقه‌مندان در این سمینار آزاد است، گفت: علاقه‌مندان به این حوزه، جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۴۸۳۹۲۹۲۳ دبیرخانه این سمینار تماس بگیرند.
پنجم تا یازدهم مهر هفته ملی گردشگری است.

تهرام/۷۲۴۷//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.