به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: تبلیغات دروغین رسانه های خارجی، خیانت نفوذی های داخلی و رفتار و عملکرد نادرست برخی از افراد، موانعی را در برابر پیشرفت و حرکت جوانان انقلابی ایجاد کرده و ممکن است تا برخی از جوانان را دچار تردید کند.
وی افزود: اگر ارتباط جوانان با مساجد، نماز جمعه، نماز جماعت، هیأتهای مذهبی، بسیج و تشکلهای انقلابی ایجاد شود، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی میشود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مدارس در خنثی کردن توطئه دشمنان از جایگاه ویژه ای برخوردارند و لازم است تا با توجه به مسائل پرورشی، از بروز ناهنجاری های فکری و اجتماعی در جوانان جلوگیری کنند.
وی با بیان این که دشت ورامین با بیش از یکصد هزار دانش آموز از داشتن اردوگاه دانش آموزی محروم است اظهار داشت: احداث اردوگاه دانش آموزی یکی از نیازهای اصلی دشت ورامین است که طی سال های اخیر مطالبه شده ولی پاسخی به آن داده نشده است، از شورای آموزش و پرورش و خیرین درخواست میشود تا زمینه این مهم را فراهم کنند.
محمودی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: توکل به خدا، امید به آینده، اعتماد به جوانان، وحدت بین مردم و مسئولان و ایستادگی و مقاومت مردم، رمز پیروزی رزمندگان اسلامی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود و این رمز امروز نیز میتواند توطئه دشمنان را خنثی کند.
وی افزود: امروز نیز دوران دفاع مقدس در عرصه اقتصادی پیش روی مردم قرار گرفته و تنها راه پیروزی در این مسیر، تکیه بر توان و تولید داخلی است چرا که اروپا و آمریکا هیچ گاه برای مردم ایران کاری انجام نمیدهند.
خطیب موقت جمعه ورامین با تقدیر از تلاش دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: دستگاه قضایی باید به این مهم توجه کند که چه افراد و جایگاه هایی زمینه ساز سوء استفاده های مالی را فراهم کرده اند و با آنان نیز برخورد کنند.
تهرام/7254//6139

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.