فرمانده گردان فاتحین شرق استان تهران روز دوشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی های گردان فاتحین، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان توانمندیهای دفاعی رزمندگان اسلام به ویژه در حوزه پدافند هوایی برپا گردیده است.
سرهنگ پاسدارعلی اکبر انارکی اظهار داشت: دراین نمایشگاه که با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان ورامین، ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران برپا شده، انواع ادوات مربوط به پدافند هوایی گردان های مدافع حرم فاتحین، سلاح های نیمه سنگین قابل استفاده در سازمان رزم گردان های فاتحیون، مینی کاتیوشا و تجهیزات سبک گردان فاتحین در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.


وی افزود: در حاشیه این نمایشگاه که تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است، کارگاه اعتماد به نفس گردان های فاتحین و عملیات راپل توسط گردان فاتحین شرق استان تهران برپا میشود.
انارکی اظهار داشت: شهرداری ورامین نیز در حاشیه این نمایشگاه، برنامه های فرهنگی متنوعی را برای خانواده ها اجرا میکند که با استقبال مردم مواجه شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه که به صورت میدانی برپا شده، علاقمندان می توانند از نزدیک با کارکردهای این ادوات جنگی آشنا شوند و از توضیحات نیروهای مستقر در این مکان در خصوص عملکرد هر وسیله جنگی استفاده کنند.


نمایشگاه توانمندی های فاتحین ورامین در ضلع شمالی میدان امام حسین(ع) برپا شده و تا پایان هفته دفاع مقدس دایر است.

در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ حمله‌ سراسری‌ و رسمی‌ عراق، با به‌ کارگیری‌ حداکثر توان‌ نظامی‌ و با عبور از مرزهای‌ بین‌المللی‌ و تجاوز به‌ خاک‌ ایران، شروع‌ شد از این رو، از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر، هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.