محمد صیدلو عصر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اظهارداشت: باید در این حوزه فکری شود تا به بحران نرسیم و لازمه آن هم مراقبت و عمل به قانون است.

وی عنوان کرد: امکان حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جریان‌های سیاسی با وجود نزدیکی به انتخابات در مدارس وجود دارد و امکان دارد از مدیران آموزشی فعالیت‌هایی غیر از کار آموزشی بخواهند که با سیستم تعلیم و تربیت همخوانی نداشته باشد.

صیدلو ادامه داد: مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های استان نیز نباید جانبدارانه وارد این جریان‌های سیاسی شوند و بدانند که چگونه رفتار کنند تا دامن آموزشی ما از این جریان‌ها پاک بماند.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش مایل نیست که افراد سیاسی وارد این حوزه شوند، چرا که معتقد است با این کار اعتماد مردم به این نهاد از بین می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران عنوان کرد: باید کاری کنیم تا مردم به یک معلم همانند یک پزشک اعتماد کنند و این استراتژی ما در آموزش و پرورش است.

وی عنوان کرد: فضای آموزشی باید طوری باشد که دانش‌آموز در آن احساس آرامش کند و این وظیفه مدیران است که القای شادی و نشاط کند.

به گزارش ایرنا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور روسای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان و شکرالله حسن بیگی معاون استانداری تهران برگزار شد.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری(ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان(یک و۲) است.

۶۰۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.