به گزارش ایرنا، مهدی یوسفی جمارانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری فیروزکوه افزود: توسعه اقتصادی و فرهنگی و ایجاد نشاط سیاسی از دیگر شاخص ها برای این انتخاب بود.

این مقام مسئول گفت: تلاش و زحمات تمام مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی و صبر مردم شهرستان باعث شد تا فرمانداری فیروزکوه به عنوان یکی از فرمانداری های منتخب استان تهران شود و قطعاً این امر جز با همکاری و همدلی محقق نمی شود.

وی با اشاره به شاخص های انتخاب فرمانداری های برگزیده اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک، سلامت اداری، تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع، رسیدگی به مطالبات مردم و ... از شاخص های این انتخاب بودند که شهرستان فیروزکوه از پیشروان این عرصه است و باید تلاش کنیم این اقدامات تداوم داشته باشد و فرآیند پاسخگویی به شهروندان تسریع شود.

به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه حجت الله حسن زاده و کامبیز کریمی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه و بخشدار بخش ارجمند منصوب و در این جلسه معرفی شدند.

پیش از این حمزه امرایی به مدت ۱۱ ماه در این معاونت مشغول به فعالیت بود و حجت الله حسن زاده نیز سابقه سه ساله به عنوان بخشدار بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه در سوابق خود دارد.

یوسفی جمارانی در ادامه نیز با اشاره به معارفه مدیران جدید فیروزکوه تأکید کرد: اگر در تمام دستگاه های اجرایی فرآیند پیشرفت کارمندان و مدیران پله پله و مطابق با تجربه و تحصیلات دانشگاهی افراد باشد، عدالت برقرار شده و قطعاً امور نیز به خوبی پیشروی می کنند.

وی بیان داشت: اختلاف سلیقه در اداره امور امری پذیرفته است اما شایسته است تا مجموعه مدیریتی یک شهرستان هماهنگ و همصدا باشند؛ تاکنون در فیروزکوه اینچنین بوده و هدف ما اعتلا و توسعه شهرستان و تسهیل شرایط معیشت مردم بوده و هست.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم اذعان داشت: انتخابات مهمترین کار اجرایی فرمانداری ها به شمار می آید و در باقی مسائل تنها نقش نظارتی و انسجام بخشی به فعالیت های دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد.

یوسفی جمارانی با اشاره به اهمیت انتخبات تصریح کرد: انتخابات، تضمین تداوم جمهوریت کشور است و از این رو در قانون اساسی و نظر رهبران انقلاب اسلامی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رأی مردم حق الناس است و حفاظت و صیانت از آرای مردم وظیفه و باید دغدغه مجریان برگزار کننده انتخابات باشد.

این مقام مسئول بر جانشین پروری تأکید کرد و گفت: انتظار داریم مدیران در مسیر آماده سازی کارمندان برای عهده دار شدن تصدی پست های بعدی نیز تلاش کنند.

شهرستان فیروزکوه مشکل از دو بخش مرکزی و ارجمند با جمعیتی افزون بر ۳۳  هزار نفر در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

تهرام//۹۸۹۷//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.