به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در حرم عبدالعظیم(ع) افزود: تکیه مسئولان کشور به نیروهای داخلی علاوه بر اینکه موجب خنثی شدن نقشه های شوم دشمنان می‌شود، روحیه خودباوری و اتحاد را نیز در میان مردم تقویت می‌کند.

سامانه بومی پدافند برد و ارتفاع بلند «باور۳۷۳» روز ۳۱ مردادماه امسال با حضور رییس‌جمهوری رونمایی شد.

خطیب جمعه شهرری در ادامه با اشاره به اینکه کشور با بی‌سابقه‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت روبه‌رو است گفت: ملت بزرگ ایران با بصیرت و آگاهی کامل عملکرد مسئولان را زیر نظر دارند و خدوم خدمتگزاران صدیق کشور هستند.

وی تاکید کرد:‌ مسئولان باید بدانند که ملت بزرگ ایران فرق میان مسئول خادم را از خائن تشخیص می‌دهند و مدیران نظام اسلامی باید روحیه مردمی و جهادی داشته باشند.

ابراهیمی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات مدیریت جدید قوه قضاییه در مبارزه با فساد عنوان کرد: برای مردم ایران بسیار سخت است که هر روز خبر اختلاس برخی افراد و مسئولان در رسانه ها منتشر می‌شود ولی تمامی آحاد جامعه از مبارزه و برخورد قوه قضاییه با مفسدان خرسند هستند.

وی گفت:‌ منافقان و اختلاسگران جایی در نظام اسلامی ندارند و باید قوه قضاییه در احقاق حق مردم با قوت و شدت بیشتری با کسانی که به‌جای خدمت به مردم به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند برخورد کند.

۳۲۱۸/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.