به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه برگزار شد ، از تلاش های علیرضا سلیم خانیان شهردار سابق شهر جوادآباد تقدیر به عمل آمد.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران در این مراسم گفت : ارائه خدماتی نظیر آسفالت و جدول کشی و احداث فضای سبز پایه اولیه خدمت رسانی و توسعه مناطق مختلف است و در کار آن می باید تعالی شأن انسان ها مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
رحیم سلیمانی راد افزود: مهمترین عامل برای تعالی شأن انسان ها، استفاده از مشارکت آن ها در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سایر حوزه هاست در این صورت است که شعار شهر ما خانه ما محقق می شود.
وی تصریح کرد: اگر در جامعه شأن انسان ها رعایت شود، قطعا زندگی اجتماعی لذت بخش بوده و تعالی و پیشرفت به صورت متوازن صورت می گیرد.
جوادآباد ظرفیت شهرستان شدن را دارد
نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: بخش جوادآباد ظرفیت تبدیل شدن به شهرستان شدن را دارد.
دکتر سید حسین نقوی حسینی افزود: با تبدیل شدن قرچک و پیشوا به شهرستان کسی ضرر نکرد و بودجه های این مناطق افزایش یافت.
وی افزود: جوادآباد مشکل بودجه و اعتبار دارد و باید با سیاست هایی چون ایجاد درآمد پایدار، بنیه مالی این بخش را تقویت کرد.
شهر جوادآباد با بیش از ۱۶ هزارنفر جمعیت در ۱۲ کیلومتری جنوب بخش مرکزی ورامین واقع شده است.
بخش جوادآباد جوادآباد با مساحت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتری مربع به عنوان وسیع ترین بخش استان تهران در حاشیه محور قم – گرمسار واقع شده است. 
دانایی فرد از اسفندماه سال گذشته تا کنون به عنوان سرپرست، مسئولیت اداره شهرداری جوادآباد را بر عهده داشت.
سلیم خانیان شهردار سابق جوادآباد با توجه به رسیدن به موعد بازنشستگی و به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا داده بود.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.