به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: امروز برای تحقق عدالت و پیشرفت، باید خدمت رسانی به مردم را همگانی کرد و در این مسیر از نیروها و مدیران جهادی و انقلابی استفاده کرد.
وی افزود: امروز کشور به مسئولان و مدیرانی جهادی و انقلابی نیاز دارد تا با پشت کردن به دشمن و بی اعتمادی به وعده های آنان، از توان و ظرفیت داخلی استفاده کنند.
امام جمعه قرچک با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بی اعتمادی به استکبار جهانی گفت : عامل اصلی مشکلات اقتصادی امروز کشور، اعتماد به دشمن و بی توجهی به ظرفیت های داخلی است، با داشتن نیروهای متعهد و متخصص، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد.
وی افزود: راه حل شکستن تحریم ها سازش با آمریکا نیست بلکه محکم تر از گذشته، نفرت و قطع هر گونه مذاکره و ارتباط با آمریکاست.
اسماعیلی اظهار داشت: مسئولان با کار جهادی مخلصانه خود نشان دهندکه در شرایط سخت نیز می توان بهترین کارها را انجام داد، اجازه دهید تا مجموعه عظیمی از نسل انقلاب اسلامی، امور کشور را به دست گرفته و کشور را به الگویی برای تمامی جهانیان تبدیل کنند.
وی گفت: کار جهادی به معنی کار برخواسته از ایمان و به کارگیری همه ظرفیت هاست بدون چشم داشت های مادی و بهره های شخصی است، این کار باعث می شود تا علاوه بر جلب رضایت خداوند متعال، کشور از پیشرفت و توسعه متوازن برخوردار شود.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.