به گزارش ایرنا، محمدجواد آذری جهرمی روز شنبه در محل فرمانداری ورامین در آئین تجلیل از تیم والیبال شهرداری این شهرستان که در مسابقات قهرمانی آسیا مقام اول را کسب کردند اظهار داشت: جوانان ایران اسلامی با امکانات کم و البته انگیزه زیاد، کارهای بزرگی در میادین ورزشی انجام داده و برای کشور افتخار آفرینی کردند.
وی افزود: قهرمانی در میادین ورزشی علاوه بر این که مایه سرگرمی مردم با تفریحات سالم می شود، برای کشور افتخار و اعتبار بین المللی آفریده و نام و آوازه ایران را بیش از پیش درخشان تر می کنند که نمونه آن را می توان در قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین مشاهده کرد که با امکانات کم، به قهرمانی در آسیا دست یافت.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: با توجه به علاقه مردم به ورزش والیبال، باید از تیم والیبال شهرداری ورامین حمایت کرد و از همراه اول که سابقه حمایت از تیم را دارد نیز درخواست می شود تا پشتیبانی های خود را افزایش دهد.

وی ادامه داد:‌ حمایت از ورزشکاران، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری مهمی است که می تواند در مارکتینگ و بازاریابی شرکت ها اهمیت ویژه ای داشته باشد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : ورزشکاران سفیران جمهوری اسلامی هستند که پیام صلح نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان مخابره می کنند.
در پایان این مراسم، اعضای تیم والیبال شهرداری ورامین با تقدیم هدایایی، از تلاش های آذری جهرمی در حمایت از تیم های ورزشی تقدیر کردند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز در سفر به دشت ورامین سامانه متمرکز خدمات مخابراتی جنوب شرق استان تهران و پروژه توسعه پورت اینترنت پرسرعت شهری قرچک را افتتاح و با اعضای تیم والیبال شهرداری ورامین که قهرمان آسیا شدند، دیدار کرد.

تهرام. ۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.