به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهارداشت: امروز حملات ویرانگر و وسیع دنیای استکبار بر علیه ملت ایران گسترانده شده و آنان تلاش دارند تا با استفاده از شبکه های ماهواره ای، فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب، تهاجمی تمام عیار را بر علیه ملت ایران به نمایش بگذارند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران در این شرایط وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید با امید آفرینی، توطئه دشمنان در ناکارآمد جلوه دادن نظام، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

محمودی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم سال ۶۶ که به دست رژیم سعودی به خاک و خون کشیده شدند اظهار داشت: جرم این شهدای مظلوم تنها برگزاری حج ابراهیمی و برائت از مشرکان زمان بود که به دست رژیم پلید آل سعود و با حمایت اربابان آمریکایی خود به خاک و خون کشیده شدند.

وی تصریح کرد: رژیم سعودی باید بداند که ملت ایران از این خون های نابه حق ریخته شده، نخواهد گذشت و دست قدرت و قهر الهی گریبان رژیم آل سعود را می گیرد و آنان به سرنوشت صدام، قذافی و سایر سردمداران ظالم کشورهای دیگر دچار می شوند.

امام جمعه موقت ورامین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۲۱ مردادماه به نام روز حمایت از صنایع کوچک گفت: در پنجمین ماه از سال ۹۸ که به نام رونق تولید نامگذاری شده، مسئولان باید صادقانه به مردم در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال گزارش دهند.

محمودی افزود: امروز عرصه جنگ، جبهه جهاد و اقتصاد است و باید صنایع کوچک را حمایت کرد و مردم را در حوزه اقتصاد وارد کرد.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی به ویژه بدحجابی و بی حجابی گفت: مسئولین باید تحقق امر به معروف و نهی از منکر را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند و دستگاه های انتظامی و قضایی از کسانی که اقدام به این امر مهم می کنند، حفاظت نمایند.

تهرام//۶۰۰۳/۷۲۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.