به گزارش ایرنا از ستاد اجرایی پنجمین انتخابات شورایاری، وی عصر جمعه در جمع خبرنگاران توضیح داد:‌ در بازدید امروز برخی شهروندان درباره فلسفه وجودی بعضی پروژه ها از من سوال داشتند و نتیجه می‌گیریم شکل مطالبات مردم فرق کرده و شورایاران وظیفه دارند کمبودها و مشکلات محلات را به شورای شهر و مدیریت شهری منعکس کنند.
رئیس ستاد پنجمین انتخابات شورایاری شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کلانشهر تهران با مشکلات اساسی و تاریخی مواجه است گفت: مشکلات این کلانشهر با ۶ ماه کار و مدیریت یک فرد، یک نهاد و یک سازمان حل نمی‌شود و بلکه با کار مشارکتی قابل حل است.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری و اعضای شورای شهر در جریان مشکلات تمامی محلات نیستند و در این مسیر وظیفه کاری شورایاری‌ها بسیار مهم است.
مسجد جامعی گفت:‌ در برخی محلات شهروندان با مشکل وجود موش مواجه هستند و در محله ای دیگر با تخریب یک مغازه مشکل رفت و آمد شهروندان در یک کوچه رفع می‌شود که این مشکلات را باید شورایاری‌ها به ما منعکس کنند.

رای دادن اتوبوسی در جنوب پایتخت

رئیس ستاد پنجمین انتخابات شورایاری محلات شهر تهران با اشاره به بازدید خود از تعدادی از شعبه های اخذ رای در مناطق جنوبی پایتخت گفت: دادن رای بصورت گروهی یا اتوبوسی در این مناطق بسیار به چشم آمد.
مسجدجامعی بیان کرد: چون مناطق جنوبی و مرکزی پایتخت از وجود قومیت های مختلف بهره می‌برند این افراد به صورت گروهی و در یک لیست واحد در حال رای دادن بودند.
به گفته وی در این بازدید در مناطق جنوبی و مرکزی حضور بانوان و جوانان بیشتر به چشم آمد.
مسجدجامعی افزود: تعداد کاندیداهای زن در این دوره ۲۵ درصد افزایش یافت و همچنین سن کاندیداها نیز بین ۳۰ تا ۴۰ سال بود به همین منظور حضور جوانان در محلات شهر تهران پای صندوق های رای نیز به نسبت دوره گذشته افزایش یافت.

به گزارش ایرنا این انتخابات که امروز از ساعت ۸ صبح شروع شده بود ساعت ۲۰ بعد از دو نوبت تمدید دو ساعته پایان یافت.

انتخابات تماما الکترونیکی شورایاری ها در دوره پنجم در افزون بر ۳۵۰ محله پایتخت برگزار شد و بیش از ۱۲ هزار متقاضی در آن به رقابت پرداختند تا از بین آنان سه هزار و ۵۰۰ شورایار انتخاب شوند.

تهرام/۷۲۴۳/ ۱۰۰۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.