به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان قرچک روز دوشنبه در این نشست گفت: امروز ایران اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی، خود را بیش از گذشته مدیون هدایت های امام راحل و موظف به ادای دین به بنیانگذار جمهوری اسلامی می داند.
بهمن خطیبی افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) فرصت مناسبی برای تبیین و ترویج شخصیت و اندیشه های امام خمینی(ره) است، مراسم سالگرد ارتحال ایشان یکی از مهم ترین گردهمایی های ملت ایران به شمار می آید که در آن بار دیگر عشق و ارادت ملت به آرمان های امام راحل به عینیت در می آید.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی الهی و مردمی بودن آن است اظهار داشت: برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با محوریت مردم، نمایشی از اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی در پایبندی به اصولی است که به خاطر آن انقلاب اسلامی شکل گرفت و پیروز شد بنابراین ادارات و نهادهای مختلف فقط تأمین کننده شرایط حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام می باشند.
خطیبی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده بیش از 5 هزار و 100 نفر از مردم شهرستان قرچک در روز 14 خرداد به مراسم سالگرد امام راحل در مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
وی با اشاره به قرار گرفتن محل شهادت کفن پوشان قیام خونین 15 خرداد سال 42 در شهرستان قرچک گفت: قرچک مشهد شهدای 15 خرداد است و همه ساله مردم و مسئولان به یاد رشادت و از خودگذشتگی آنان، پل باقرآباد را در مراسمی با شکوه گل باران می کنند.
فرماندار قرچک گفت : همه ما مدیون ایثار و از خودگذشتگی شهدای 15 خرداد سال 42 هستیم که با دستان خالی و در حمایت از مرجعیت شیعه، جان خود را تقدیم اسلام کردند لذا لازم است تا مراسم گرامیداشت شهدای این قیام با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.