به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ورامین که به مناسبت روز ملی شوراها صورت گرفت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل برای مقابله با استبداد و خودکامگی و با هدف تحقق اصل مشورت در جامعه شکل گرفت و این که مردم با حضور در انتخابات، اعضای شورای اسلامی را برای حاکمیت مردم در اداره امور شهر و روستا انتخاب می کنند، بیانگر این واقعیت است که کارها با مشورت به مقصد و نتیجه مطلوب ختم می شود.
وی افزود: امروز پس از گذشت دو دهه از تشکیل شوراهای اسلامی، این نهاد به اهداف تشکیل خود نزدیک تر شده و امید می رود تا در سایه همدلی و همراهی اعضای شوراهای اسلامی که برآمده از بطن جامعه هستند،شاهد رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه و عادلانه مناطق شهری و روستایی باشیم.
وی با تأکید بر لزوم حفظ همدلی در جامعه به ویژه بین اعضای شورای اسلامی گفت: هر جا که در کارها همدلی، هفکری و کار کارشناسی وجود داشته باشد، در اجرای امور نیز موفق بوده ایم و هر جا که به اختلافات دامن زده شود، مردم را در اصل از خدمات نظام بی بهره کرده ایم.
وی تصریح کرد: اگر نگاه اعضای شورای اسلامی به مسائل، توجه به رفع مشکلات مردم شهر و روستا با دید فرابخشی و ملی باشد، می توانیم اهداف تشکیل شوراها را محقق کنیم.
فرماندار ورامین با اشاره به تلاش ستاد مدیریت بحران استان تهران در مناطق سیل زده استان خوزستان گفت: همدلی و همفکری تمامی دستگاه های استان تهران باعث شد تا دستاوردهای عظیمی در مقابله با سیل در استان خوزستان به دست آید و از زیر آب رفتن چهار شهرستان جلوگیری شود.
کاغذلو افزود: اگر در جریان مقابله با سیل، هر دستگاه و ارگان به تنهایی کار خود را انجام می داد، نخستین کسانی که با آسیب مواجه می شدند، مردم سیل زده بودند.
وی گفت : امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی که مورد هجمه دشمنان قسم خورده نظام قرار دارد، بیش از هر زمان دیگر به وحدت و انسجام نیاز دارد، انسجامی که نمود آن باید در شوراهای شهر و روستا تبلور داشته باشد.
وی افزود: اختلاف سلیقه در خانواده ها وجود دارد ولی اگر قرار باشد به این اختلافات دامن زده شده و آن را با سیاست زدگی گره زد، نظام جامعه از هم پاشیده می شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
شورای اسلامی شهر ورامین 9 عضو و شورای اسلامی شهر جوادآباد 5 عضو دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.