به گزارش ایرنا، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در آئین واگذاری 300 فقره سند به روستائیان داودآباد از توابع بخش مرکزی قرچک که با حضور استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در کنار اجرای طرح های مختلف و به منظور کمک به تولید و ایجاد اشتغال به طرح های اشتغالزای روستایی تسهیلات ویژه اعطا می کند.
وی افزود: در سال های 95 و 96 به میزان 200 میلیارد ریال و در سال های 97 و 98 250 میلیارد ریال برای طرح های روستایی در نظر گرفته شده که این طرح ها پس از ارائه به فرمانداری ها و تأئید در استانداری، به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات معرفی می شود.
وی گفت : طی سه سال گذشته، 3 هزار طرح به تصویب رسیده که از این تعداد 2 هزار و 700 طرح در مرحله عقد قرار داد وام قرار دارد و یک هزار و 700 طرح نیز به بهره برداری رسیده است.
سعیدی کیا در خصوص اعطا اسناد مالکیت به روستائیان داودآباد گفت: اجرای این طرح زحمت و تلاش بسیاری را به همراه داشت که با همکاری یک هیأت هفت نفره متشکل از معاونان و کارشناسان بنیاد مستضعفان پس از رسیدگی به پرونده ها و نقشه برداری انجام شد و با همراهی سازمان ثبت اسناد، این مهم محقق شد.
وی از روستائیان خواست تا به منظور ادامه اجرای این طرح نسبت به تشکیل پرونده اقدام و شرایط اعطا اسناد مالکیت را فراهم کنند.
رئیس بنیاد مستضعفان در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: امروز تمامی کشور، مردم و مسئولان پاسداران انقلاب اسلامی هستند و یکپارچه از سپاه حمایت می کنند که این مهم باعث عصبانیت استکبار جهانی شده است.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت و 9 روستا در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.