سرهنگ ابوالفضل دلیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز سیزده فروردین اکثر مردم ایران در آئینی قدیمی به دل طبیعت رفته و به تفریح می پردازند ولی برخی از افراد از روی غفلت با استفاده از وانت یا کامیون نسبت به جابجایی افراد اقدام می کنند که این امر می تواند خطرات بسیاری را به همراه آورده و جان کسانی که در قسمت بار قراردارند را به خطر اندازد.
وی اظهار داشت: به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از تصادفات جاده ای و به خطر افتادن جان سرنشینان حاضر در قسمت بار وانت بارها، خودروهای متخلف تا هفدهم فروردین ماه در پارکینگ توقیف و از تردد آن ها جلوگیری می شود.
دلیری گفت: از مردم تقاضا می شود تا در روز طبیعت از اطراق در کنار خیابان های اصلی خودداری کنند چرا که ممکن است کودکان وارد خیابان شده و حوادث ناگوار رخ دهد.
وی با اشاره به آغاز برگشت مسافران نوروزی و حرکت در جاده های تحت پوشش فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: چهار محور اصلی قم – گرمسار، امام رضا(ع)، فیروزکوه و هراز در حوزه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران واقع شده و تلاش شده تا با اتخاذ تدابیر ویژه، از بروز حوادث رانندگی پیشگیری شود.
وی تصریح کرد: تمامی نیروهای پلیس راهور شرق استان تهران و نیروهای کمکی ناجا در آماده باش کامل به سر می برند تا امور ترافیکی تسهیل شده و راهبندان های کمتری در مسیر شهرستان های شرق استان تهران رخ ندهد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم خواست تا سفر خود را با برنامه ریزی انجام داده و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.