به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، جشنواره «نوروزگاه عید شرقی» از 2 تا 12 فروردین در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد برگزار می شود.
جشن ارکسترهای ایرانی به عنوان بخشی از این برنامه با حضور تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان مطرح موسیقی کشورمان به صورت یک برنامه مشارکتی میان مجموعه عباس آباد و مؤسسه توسعه هنرهای معاصر، میزبان شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی در میدان مشاهیر بوستان نوروز خواهد بود و به صورت رایگان برای هموطنان عزیز اجرا می شود.
بر اساس اعلام دبیر جشنواره نوروزگاه «عید شرقی» این برنامه از ساعت 20 آغاز می شود و شنبه 3 فروردین ارکستر سازهای بادی به سرپرستی نیما ذکایی و خوانندگی نیما رئیسی، یکشنبه 4 و دوشنبه 5 فروردین گروه موسیقی نواحی ایران «سازینه» به سرپرستی پیمان بزرگ نیا به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
براساس این گزارش سه شنبه 6 فروردین ارکستر سازهای ملی نوجوانان و جوانان به خوانندگی پارسا خائف، چهارشنبه 7 و جمعه 9 فروردین ارکستر «سازهای ملی» به رهبری علی اکبر قربانی به خوانندگی احسان خواجه امیری برنامه اجرا خواهند کرد.
همچنین پنجشنبه 8 و دوشنبه 12 فروردین کنسرت محمد معتمدی و شنبه 10 فروردین کنسرت حامد همایون برگزار خواهد شد.
این گزارش می افزاید که از روز دوم تا ششم فروردین ماه نیز اجرای برنامه های نقالی با موسیقی ارکسترال «هفت خوان رستم» به صورت صحنه‌ای و میدانی به عنوان یکی از بخش های این جشنواره اجرا می‌شود.
تهرام/9353//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.