عادل مصدقی شامگاه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: طرح نوروزی راهداری استان تهران از امروز 25 اسفند آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت که در این طرح 470 نیروی عملیاتی با استفاده از 240 دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در جاده های استان تهران مستقر شدند.
وی افزود: 26 باب راهدارخانه و همچنین 42 باب مجتمع خدماتی و رفاهی آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.
معاون راهداری استان تهران ادامه داد: 20 دستگاه دوربین نظارت تصویری و همچنین 12 دستگاه پیام رسان متغیر در جاده های استان تهران نصب شده است و همچنین 45 تیم عملیاتی بصورت شبانه روزی به منظور خدمت رسانی به مسافران در جاده های استان تهران در آماده باش کامل بسر می برند.
وی خاطرنشان کرد: احتمال بارش برف و باران در روزهای آینده به ویژه ایام نوروز وجود دارد به همین منظور ماشین آلات سنگین به منظور باز نگه داشتن جاده ها در آماده باش کامل بسر می برند.
مصدقی تاکید کرد: به منظور ارتقای سطح ایمنی جاده های استان تهران، خط کشی جاده ها و همچنین نصب استوانه های ترافیکی، تعمیر و مرمت آسفالت و گاردریل جاده ها انجام شده است.

** 300 کیلومتر جاده های استان تهران روشنایی دارند
وی نصب روشنایی در جاده ها را یکی از مواد مهم در ارتقای سطح ایمنی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 300 کیلومتر از جاده های استان تهران روشنایی دارند.
معاون راهداری استان تهران تاکید کرد: به تازگی حدود 15 کیلومتر از جاده های استان در محورهای بومهن، دماوند و شمیرانات از روشنایی برخوردار شدند.
مصدقی همچنین به طرح جمع آوری گاردریل در 14 کیلومتر از آزاد راه تهران- کرج خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی در این آزاد راه نیوجرسی مفصلی جایگزین گاردریل در این آزاد راه شد.

** ترافیک پل سیمان رفع شد
وی همچنین به افتتاح جاده مسیر امام رضا (ع) به پاکدشت محدوده پل سیمان اشاره کرد و گفت: در گذشته این محور دچار ترافیک سنگین می شد که با افتتاح جاده پل سیمان ترافیک در این محدوده برطرف شد.
مصدقی خاطرنشان کرد: این پروژه چند روزی است که زیر بار رفته و تا چند روز آینده با حضور مقامات بصورت رسمی افتتاح می شود.
وی همچنین از مسافران نوروزی خواست که سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها حرکت کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های استان تهران و سایر استان های کشور با سامانه 141 تماس حاصل کنند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.