به گزارش ایرنا پیروز حناچی روز دوشنبه در حاشیه آیین بازآفرینی باغ عبقری واقع در منطقه 2 پایتخت در جمع خبرنگاران در واکنش به موضوعاتی در خصوص حذف طرح ترافیک خبرنگاری اظهارداشت: سه شنبه های بدون خودرو یک پیام برای استفاده از پیاده رو و حمل و نقل عمومی است که خبرنگاران باید سرآمد این موضوع باشند.
وی خاطرنشان کرد: باید کم استفاده کردن از خودرو شخصی را به عنوان یک پیام منتقل کنیم.

* طرح مربوط به برج میلاد بزودی ارائه می شود
حناچی در بخش دیگر از سخنان خود در واکنش به اخباری در مورد ترک خوردن برج میلاد یادآور شد: سازه برج میلاد از مرکز همایش ها جداست اما مرکز همایش ها در نزدیکی گودی قرار دارد که «نیلینگ»(میخکوبی) شده اما باید با احداث سازه این محدوده به مرحله تثبیت برسد.
حناچی ادامه داد: مطالعات مربوط به این طرح انجام، پاکت های حجمی آن باز و به سرمایه گذار طرف شهرداری تهران اعلام شده است که بزودی تعیین تکلیف می شود.

**بنیاد و کمیته امداد برای واگذاری باغات آماده اند
شهردار تهران با اشاره به توافق در خصوص لکه های (محدوده) بزرگ شهری گفت: با این نگاه تلاش می شود موضوع باغات نیز تعیین تکلیف شود.
وی با اعلام اینکه از تعداد باغاتی که در اختیار ارگان ها قرار گرفته است آمار دقیقی ندارم افزود: تعداد آنها خیلی زیاد نیست اما کمیته امداد و بنیاد مستضعفان آمادگی دارند در خصوص این باغات مذاکره کنند.
حناچی مذاکره را یک راهبرد برد - برد دانست و خاطرنشان کرد: بخشی از این باغات امکان واگذاری به مردم را دارد.
شهردار تهران تصریح کرد: دیگر مانند سابق مجوز برج-باغ صادر نمی شود و پس از تصویب لایحه جدید مربوط به آن، کاربری مناسب با باغ داده می شود.
شهردار تهران با بیان اینکه شهر حال خوبی ندارد تاکید کرد: باید زمینه توسعه باغ و فضای سبز را فراهم کنیم.
به گزارش ایرنا امروز با حضور شهردار تهران و رئیس بنیاد مستضعفان بازآفرینی دو باغ وثوق الدوله( محل فیلمبرداری سریال شهرزاد) و نیز باغ عبقری که هردو در محدوده منطقه 2 تهران قرار دارند شروع شد و این باغ ها قرار است به عنوان محیطی شهری و تعیین کاربری در اختیار و استفاده عموم قرار گیرند.
تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.