به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) سید نساء عالمین و الگو و اسوه تقوای کامل است که این تقوا با عمل به دستورات دین حاصل می شود.
وی با اشاره به روز 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ الهی و تجلی حکومت الله بر روی زمین و همچنین هدیه ای از عالم غیب ربوبی و نتیجه اعتصام به حب الهی می دانست.
فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: امام (ره) معتقد بود این پیروزی با تاییدات غیبی الهی حاصل شد و این نظامی که بعد از انقلاب به نام جمهوری اسلامی شکل گرفت و مردم به آن رای آری دادند چه قبل از تشکیل و چه بعد از تشکیل با خون شهدای عزیزی آبیاری شد که بهترین جوانان و بهترین مردان و زنان این کشور بودند.
وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، 22 بهمن در حکم عید غدیر است، گفت: اگر مردم غدیر را حفظ می کردند و آن را بزرگ می داشتند و همیشه برای آن فریاد می زدند کربلا پیش نمی آمد؛ واقعه کربلا به دلیل کوتاهی مردم و کم کاری و تنها گذاشتن امام و رهبری پس از غدیر پیش آمد و امروز اگر ما ولایت فیه را حمایت و پشتیبانی نکنیم کربلا تکرار خواهد شد.
فتاح دماوندی ادامه داد: مردم ایران بیدار و هوشیارند و در راه پیروزی و حفظ این نظام جوانان خود را فدا و این درخت تناور را با خون شهیدان خود سیراب کرده اند و مردم ما نخواهند گذاشت که کربلا تکرار شود.
وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد شخصیت رهبری را تخریب کند، تهمت بزند، دروغ ببندد تا مردم را از اطراف ایشان پراکنده کند افزود: امروز باید علی زمان و معاویه زمان را بشناسیم زیرا راه مبارزه حق و باطل تا روز قیامت ادامه دارد و شیطان همواره در صدد حق جلوه دادن باطل است و می خواهد بین مردم نفاق، تفرقه و ناامیدی حاکم کند.
خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه دشمن صفتان پلید بدانند که راهی که آغاز کرده ایم پایانی ندارد، گفت: ملت ایران به مددالهی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری و اصول و اهداف انقلاب اسلامی بدون ترس از توطئه های دشمن با امید و نشاط مضاعف و برای بیان دوباره شعارهای انقلاب که استقلال و آزادی بود، ایستاده است.
وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن به آمریکا نشان خواهند داد که هیچ غلطی نمی تواند بکند گفت: به کوری چشم دشمن دهه پنجم انقلاب را آغاز می کنیم و اجازه نمی دهیم که طعم تلخ نظام شاهنشاهی و دیکتاتوری را بار دیگر بچشیم.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.