به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اعلام مراسم های ایام فاطمیه در استان تهران بیان کرد: نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در بلوار کشاورز تهران و خیابان شهدای ورامین برای شهروندان جذاب خواهد بود و تا الان شهروندان زیادی از این محل ها بازدید کرده اند.
وی تصریح کرد: برگزاری مراسم شام غریبان فاطمی و تشییع نمادین آن حضرت روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در تهران و شهرستانهای استان برگزار میگردد.
وی با بیان اینکه نظر به اهمیت گرامیداشت فاطمیه در فرهنگ دینی و انقلابی ما و تقارن آن با ایام الله دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه های متعدد جهت برگزاری مراسم فاطمیه در دهه فجر فاطمی در نظر گرفته شده است اضافه کرد: برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و هیئات مذهبی در شب شهادت آن مدافع ولایت از دیگر برنامه های این ایام است.
محمودی گفت: فاطمیه را مایه برکت وشکوه بیشتر دهه فجر می دانیم و از مبلغین و مداحان اهل بیت(ع) میخواهیم برای تبیین دستاوردهای انقلاب و خنثی سازی توطئه های دشمنان و زمینه سازی حضور پرشورتر در مراسم 22 بهمن از این فرصت استفاده کنند.
وی خاطر نشان کرد: در شب و روز شهادت حضرت زهرا (س) پرچمها و نمادهای عزا به چشم خواهد خورد و چراغهای جشن خاموش خواهد شد.
6193
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.