به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ 'علی قاسمی' در تشریح این خبر، اظهارداشت: یکی از مغازه داران حوزه کلانتری 122 دربند با مراجعه به کلانتری اظهار داشت: یکی از فروشندگان فرآورده های لبنی با مخدوش کردن فاکتورها و تحویل کالا کمتر از تعداد درخواستی توانسته مبلغ چهار میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کند و به محض اینکه به فروشنده معترض شده، وی محل کار خود را ترک و متواری شده است.
وی با بیان اینکه شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: با بررسی مدارک شاکی، مشخص شد که ادعای وی صحت دارد و فاکتورهای وی مخدوش می باشد؛ همزمان با طرح شکایت این مال باخته، دو نفر دیگر نیز با مراجعه به کلانتری، همان اظهارات مال باخته اول را تکرار کردند.
رئیس کلانتری دربند ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم در استان البرز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در مخفیگاهش دستگیر شد.
قاسمی با اشاره به اینکه متهم در مجموع مبلغ هفت میلیارد ریال از سه مال باخته کلاهبرداری کرده بود، گفت: با دستور قضائی متهم برای تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر جرائم مشابه به پایگاه اول پلیس آگاهی تهران تحویل داده شد.
تهرام/ 8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.