فیض الله امامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال از این اعتبار به طرح ها و پروژه های عشایری این بخش تخصیص می یابد.
وی تصریح کرد: این اعتبار برای بهسازی معابرعمومی، تهیه تانکر آب، احداث بوستان، مرمت و لایروبی قنات و اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای فاقد دهیاری هزینه می شود.
امامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اهتمام ویژه ای بر توسعه روستاها دارد، اظهار داشت: دولت از تمام ظرفیت های اعتبارات ارزش افزوده، کمک های خیرین و سازمان های مردم نهاد برای توسعه روستاها استفاده می کند.
وی ادامه داد: امروز خالی شدن روستاها از جمعیت و به دنبال آن افزایش حاشیه نشینی در اطراف شهرهای بزرگ یکی از بزرگترین تهدیدات کشور محسوب می شود که باید در این زمینه چاره جویی شود.
بخشدار حسن آباد فشافویه با بیان اینکه توان افزایی و ایجاد اشتغال‌های پایدار نقش موثری در کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها دارد، افزود: توجه به روستاها و ایجاد امکانات متناسب با نیازهای این اقشار در تولید و اقتصاد کشور نیز نقش مهم و اثرگذاری دارد.
حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از 37 روستا و با 70 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.
1970/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.