به گزارش ایرنا ، حسین عباسی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری پیشوا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت : بروز برخی از اختلافات بین دستگاه های دولتی و اجرایی گاه باعث می شود تا در مراجع قضایی پرونده ای تشکیل شود که این امر زیبنده دستگاه های دولتی که جزو یک خانواده اند نمی باشد.
وی گفت : اگر اختلافی نیز وجود دارد باید این امر با حکمیت فرمانداری رفع شود تا میسر برای خدمت رسانی به مردم فراهم شود ، دستگاه ها و ادارت دولتی خود را درگیر مسائل حاشیه ای و بی ارزش نکنند.
عباسی تأکید کرد : بر اساس ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری ، شکایت ادارات از یکدیگر ممنوع است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشد جمعیتی شهرستان پیشوا گفت :فضاهای آموزشی امروز پیشوا ، پاسخگوی نیازهای چهار سال آینده نیست.
سرپرست فرمانداری پیشوا افزود : پیشوا در چهار سال آینده با کمبود 240 کلاس روبرو است و این بدان معنا است که باید سالانه 60 کلاس به مجموعه آموزشی شهرستان افزوده شود.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به این تعداد کلاس ، سهم سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، خیرین و منابع شهرستانی احداث 20 کلاس در سال است.
عباسی با تأکید بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم از مسئولان ادارات شهرستان پیشوا خواست تا تعامل، همکاری‌ها و ارتباطات خود را با مجموعه خبرنگاران و اصحاب خبر و رسانه تقویت کنند.
وی افزود : همان‌طور که سرپرست استانداری تهران نیز ابلاغ کردند ، هیچ اداره‌ای حق شکایت از خبرنگار و رسانه‌ای را ندارد و رسیدگی به گلایه و شکایات از اصحاب رسانه باید به فرمانداری واگذار شود.
عباسی تصریح کرد: خبرنگاران علاوه بر نقشی که در اطلاع‌رسانی اقدامات و خدمات دستگاه‌ها دارند با انعکاس مشکلات و نقایص در جهت رفع آن‌ها کمک می‌کنند.
وی گفت : هر چند که نقد سازنده موجب رفع مشکلات و کمک به اصلاح امور می شود ، ولی تخریب مجموعه‌های حاکمیتی، قوای سه‌گانه کشور و نهادهایی که از جایگاه و تقدس خاص برخورداند امر ناپسندی است که باید از آن اجتناب شود.
سرپرست فرمانداری پیشوا افزود: مدیران دستگاه های دولتی موظفند تا با عملکرد مناسب خود ، رضایتمندی مردم را فراهم کرده و آنان را بیش از پیش به آینده نظام امیدوار کنند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.