به گزارش ایرنا، پیروز حناچی شهردار ، محمدجواد حق‌شناس، علی اعطا، آرش میلانی ازاعضای شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س)، محمدعلی انصاری رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام (ره) و جمعی از مدیران شهرداری امروز( یکشنبه ) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
شرکت کنندگان در این آیین ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.
شهردار، اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری تهران ضمن قرائت فاتحه، یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز گرامی داشتند.
شهردار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت دوره جدید شهرداری با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) کارش را آغاز می کند تا ضمن تجدید میثاق رهرو راستین امام راحل در انجام ماموریت خود باشند.
پیروز حناچی با اشاره به تاکیدات امام راحل در خصوص خدمت به مردم به ویژه محرومان، مستضعفان و طبقات پایین جامعه اظهار داشت: مدیریت جدید شهردار تهران تلاش خواهد کرد تا به اقشار کم درآمد جامعه به عنوان ولی نعمت های انقلاب خدمات ارزنده ای ارائه کند.
وی در خصوص شخصیت امام خمینی(ره) نیز عنوان کرد: امام راحل با شجاعتی که داشتند توانستند در مقابل تفکرات غلط زمان خود بایستند و این کار بزرگ ایشان باعث ماندگاریشان در تاریخ شد.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی پس از تجدید میثاق با حضور در مزار آیت الله طالقانی، آرامگاه شهدای هفتم و گلزار شهدا یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را زنده کردند و بر راه ایشان تاکید نمودند.
به گزارش ایرنا، پیروز حناچی 22 آبان امسال در رقابت با عباس آخوندی وزیر پیشین راه و شهرسازی، 11 رای اعضای پنجمین دوره شورای شهر تهران را برای تصدی سمت چهاردهمین شهردار پایتخت پس از انقلاب اسلامی کسب کرد.
تهرام/3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.