مجتبی بیگدلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سوابق علمی و اجرایی حناچی شهردار منتخب تهران در اداره شهر تاثیرگذار است گفت: وی به عنوان شهرساز در فنی‌ترین و زیربنایی ترین عرصه‌های ساختاری کشور مسئولیت داشته و درس خوانده است.
وی با اشاره به اینکه سوابق علمی، تجربی و مدیریتی حناچی قابل تحسین است اظهارداشت: اعضای شورای شهر تهران با توجه به شرایط کشور تصمیم به شهردار شدن حناچی گرفتند.
رئیس انجمن انبوه سازان مسکن با تاکید بر اینکه حناچی با جایگاه و سوابقی که دارد می‌تواند در اداره شهرداری تهران بسیار موثر باشد خاطرنشان کرد: شرایط بازار مسکن و درآمدهای شهرداری تهران خوب نیست، درواقع رکودی‌ترین حالت شهر امروز است.
وی در عین حال تصریح کرد: شهردار منتخب همسو با دولت است و می تواند بخوبی از این فرصت استفاده کند؛ ارتباط مناسب با دولت و استفاده از بودجه ملی در شهرداری تهران بسیار اهمیت دارد.
این استاد دانشگاه اظهار امیدواری کرد که مدیریت حناچی سبب شود دوباره تهران روی نشاط، سازندگی و عمران را ببیند و الگویی برای سایر کشورهای منطقه باشد.
به گزارش ایرنا حناچی 22 آبان ماه جاری با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار منتخب پایتخت انتخاب شد و وزارت کشور هنوز چندروز برای تایید حکم وی مهلت دارد.
باتوجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و خداحافظی سید محمد علی افشانی از شهرداری، اعضای شورا 27 آبان ماه جاری حناچی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

تهرام/9353/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.