به گزارش ایرنا، حجت نظری روز سه شنبه در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران افزود: در تاریخ 6 تیر ماه امسال طی تذکری خواستار شفافیت درباره نحوه توزیع طرح ترافیک خبرنگاران و عکاسان خبری شدم اما متاسفانه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر خلاف آئین نامه که شهرداری را ملزم به اعلام اسامی خبرنگاران دریافت کننده طرح ترافیک به همراه نام رسانه ای که در آن فعالیت می کنند کرده است صرفا اقدام به اعلام اسامی خبرنگاران کرد.
وی ادامه داد: این اقدام موجب اعتراض جمعی از خبرنگاران در فضای مجازی شد و توضیحات بعدی در مورد عدم انتشار اسامی رسانه ها از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام شد که چندان قانع کننده نبود.
نظری تصریح کرد: بنده بر حسب وظیفه در صفحه شخصی خود از تمام خبرنگارانی که شرایط استفاده از این طرح را داشته اما نامشان در فهرست اعلام شده ازسوی معاونت حمل و نقل و ترافیک برای دریافت طرح ترافیک نبود خواستم تا مدارک و مستندات خود را برای پیگیری به اینجانب تحویل دهند.
به گفته وی، پس از دریافت این مدارک تمامی آنها را حدود 2 ماه پیش به معاون شهردار تحویل دادم اما متاسفانه تاکنون جوابی از معاونت حمل و نقل و ترافیک به اینجانب و خبرنگاران مذکور داده نشده است.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: ممکن است در این میان گفته شود که تعداد مشخصی سهمیه برای خبرنگاران درنظر گرفته شده و امسال امکان صدور طرح ترافیک جدید برای آنها وجود ندارد اما سوال اینجاست که پس تکلیف آن چند مجوزی که معاونت ابطالشان را اعلام کرد چه شد و چرا از همین تعداد برای صدور مجوز به خبرنگاران و عکاسان خبری واجد شرایط استفاده نشده است.
نظری خاطرنشان کرد: ضروری است با توجه به گذشت نیمی از سال از معاونت حمل و نقل و ترافیک نسبت به رسیدگی و بررسی این مدارک سریع تر تصمیم گیری کند.

* مدیریت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تعیین شود
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به تاخیر در تعیین مدیریت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تذکر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، الهام فخاری روز سه شنبه در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه بیش از یک ماه از انتصاب مدیرعامل سابق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل به سمت شهردار منطقه 20 می گذرد هنوز در خصوص تعیین سرپرست یا مدیر این شرکت اقدامی صورت نگرفته است.
وی اظهارداشت: تاخیر در تعیین تکلیف مدیریت این شرکت و عدم ساماندهی بازارچه های کسب و کار و حیوانات مزاحم صدمات جبران ناپذیری برای شهر به دنبال خواهد داشت.
تهرام/9343/3225 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.