سردار محمد رضا مهماندوست روز یکشنبه در حاشیه آیین هشتمین زنگ شهید در بهشت زهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به آماده باش تمامی نیروهای پلیس راهور و انتظامی تهران بزرگ در روزهای ابتدائی مهر ماه ، افزود: پلیس راهور تهران بزرگ برنامه ریزی ویژه و مناسبی را برای مدیریت تردد و کاهش بار ترافیکی پایتخت در روز اول مهر و بازگشایی مدارس انجام داده است.
وی اظهار داشت: درهمین ارتباط و حسب دستور و تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ، تمامی کلانتری ها، مراکز پلیس پیشگیری، راهور و یگان امداد پایتخت نیز همزمان با ایام بازگشایی مدارس در آماده باش کامل هستند.
سردار مهماندار تصریح کرد: تلاش برای کنترل و کاهش بار ترافیکی، روان سازی تردد و رفع گره های ترافیکی معابر اصلی و پیشگیری از بروز ترافیک سنگین و پرحجم در مقابل مدارس و مراکز آموزشی شهر تهران از جمله برنامه های ویژه پلیس راهور پایتخت در نخستین روزهای آغاز سال تحصیلی است.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین با اشاره به بکارگیری 50 تیم گشت و نظارتی با همکاری تاکسیرانی برای نظارت بر تردد و فعالیت خودروهای سرویس مدارس شهر، ادامه داد: داشتن برچسب ویژه سرویس مدارس، تاییدیه معاینه فنی و توجه به ظرفیت خودرو از جمله الزامات اصلی پلیس راهور برای تردد خودروهای سرویس مدارس در شهر تهران است که با متخلفان دراین زمینه برخورد قانونی خواهد شد.
سردار مهماندار همچنین با توصیه به خانواده ها برای استفاده از سرویس مدارس برای حضور دانش آموزان در مدرسه، گفت: بکارگیری سرویس مدارس برای دانش آموزان و عدم استفاده از خودروی شخصی نقش بسیار مهم و قابل توجهی در کاهش بار ترافیکی شهر و تسهیل تردد عموم شهروندان در معابر اصلی و فرعی شهر تهران دارد.
تهرام 3218** 6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.