دادستان کل نیویورک که اتهامات آزار جنسی شخصیت های مهم را تحت پیگرد قرار می داد، خود متهم به اذیت و آزار جنسی زنان شد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد دادستان کل نیویورک که نقش های پر سر و صدایی به عنوان مدافع مسائل زنان داشت، خودش متهم به برخوردهای فیزیکی خشونت آمیز با زنان شد و اعلام کرد از این سمت استعفا می دهد.

«اریک اشنایدرمن» چند ساعت پس از آن استعفا داد که 4 زن که گفته می شود وی با آنها روابط عاشقانه داشته، در گزارش هایی که در نشریه نیویورکر منتشر شد او را متهم کردند با آنها برخوردهای فیزیکی خشونت آمیز داشته است. 

اشنایدرمن که برای انتخاب مجدد در این سمت کاندیدا شده بود و پیش از این از حامیان سرسخت جنبش «#MeTOO» (من هم) علیه آزار جنسی زنان بود، گفت اظهارات این زنان را رد می کند.

او به عنوان دادستان کل این ایالت در ماه فوریه «هاروی واینستین» تهیه کننده هالیوودی را که با اتهامات آزار جنسی روبرو بود، تحت پیگرد قرار داد.

دو نفر از این 4 زن به نیویورکر گفتند اشنایدرمن بارها آنها را کتک زده است. هیچ کدام از این زنان به پلیس شکایت نکرده بودند اما هر دو گفتند برای این آزار و اذیت ها به درمان پزشکی پرداختند و این ماجرا را به افراد نزدیک خود نیز گفته بودند. دو نفر از شاکیان این پرونده حتی گفته‌ اند که اشنایدرمن آنها را تهدید به قتل کرده بود.

این اتهامات موجب شد «اندرو کومو» فرماندار دموکرات نیویورک خواستار تحقیق و استعفای فوری اشنایدرمن شود.

اخبار مرتبط با رسوایی اخلاقی مقامات آمریکایی - از جمله شخص ترامپ - و در برخی موارد استعفای آنها در ماه های اخیر در رسانه‌ های این کشور برجسته شده است. چندی پیش، «مایکل کوهن» وکیل شخصی ترامپ هم گفت که از جیب خود مبلغ 130 هزار دلار به «استورمی دانیلز» بازیگر آمریکایی فیلم های مستهجن که مدعی شده بود رئیس‌ جمهور آمریکا با وی رابطه داشته، پرداخت کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.