ارتش سوریه و همپیمانانش موفق شدند مناطق جدیدی را در شهر دیرالزور از داعش آزاد کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، ارتش سوریه و همپیمانانش موفق شدند که میدان«غسان عبود» را از سمت منطقه «العمال» آزاد کرده و به سمت منطقه «خسارات» و میدان« السیوف» در شهر «دیرالزور» پیشروی کنند.

ارتش سوریه هم پیمانانش در محور مقاومت مناطق «المطار قدیم» و «الرصافه» را در شهر دیرالزور پس از درگیری شدید با عناصر داعش آزاد کنند.

ستاد تبلیغات جنگ نیز اعلام کرد که درگیری ها در منطقه «الکنامات» نیز ادامه دارد و مواضع داعش از زمین و هوا به شدت زیرا آتش قرار دارد.

در تحولی دیگر، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که زیردریایی«ویلکی نووگورد» موشک های «کالیبر» بالدار را به مواضع گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور سوریه شلیک کرد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که زیر دریایی ویلکی نووگورد 31 اکتبر سال 2017 اقدام به شلیک موشک های بالدار از نوع کالیبر از زیر سطح آب در بخش شرقی دریای مدیترانه به مواضع عناصر گروه تروریستی داعش در استان دیرالزور شلیک کرد.

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که مراکز فرماندهی ، منطقه مستحکمی که عناصر داعش و زره پوش هایش و نیز انبار بزرگ مهمات و سلاح قرار دارند را در نزدیکی شهر « البوکمال» در استان دیرالزور  با سه موشک هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

در این بیانیه همچنین آمده است که بر اساس اطلاعات به دست آمده واقعی همه اهداف مشخص شده مورد اصابت قرار گرفت.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه اش تأکید کرد که زیر دریایی ویلکی نووگورد طی دو ماه اخیر چهار عملیات شلیک موشک به مواضع تروریست ها در سوریه را انجام داده است.

از سوی دیگر، «جیمز جرارد» فرمانده نیروهای ویژه در ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا گفت که ماندن نیروهای آمریکا در سوریه را رهبران این کشور مشخص می کنند.

جرارد افزود که هیچ گونه هماهنگی تاکتیکی برای جلوگیری از وقوع درگیری روی زمین میان نیروهای آمریکا و همپیمانانش با روسیه و هم پیمانانش وجود ندارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.