ضد هوایی های کره شمالی ابزاری در اختیار ندارند که بتوانند بمب افکن های مدرن آمریکا و به طور مشخص هواپیماهای»بی-1ب»را سرنگون کنند اما کره شمالی می تواند ایالات متحده آمریکا را شگفت زده کند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری اسپوتنیک عربی در گزارشی نوشت:اگر بمب افکن های آمریکایی وارد حریم هوایی کره شمالی شوند، پیونگ یانگ می تواند عملیاتی انجام دهد که آمریکایی ها شگفت زده شوند.

«دونالد ترامپ»رئیس جمهور آمریکا در تویتر تهدید به نابودی کره شمالی کرد. کره شمالی نیز به نوبه خود تهدید کرده بود در صورتی که بمب افکن های آمریکایی وارد حریم هوایی جمهوری دموکراتیک خلق کره شوند، آنها را سرنگون می کنند.

پایگاه اینترنتی بیزنس اسنایدر در این زمنیه نوشت که ضد هوایی های کره شمالی ابزاری در اختیار ندارند که بتوانند بمب افکن های مدرن آمریکا و به طور مشخص هواپیماهای»بی-1ب»را سرنگون کنند اما کره شمالی می تواند ایالات متحده آمریکا را شگفت زده کند.

این پایگاه اینترنتی نوشت: جنگنده های کره شمالی می توانند که به یک بمب افکن آمریکایی نزدیک شوند و سرعت بالای خود را برای رو در رو شدن با آن به کار گیرند آن وقت سلاح های پیشرفته شده خود را برای سرنگونی بمب افکن آمریکایی به کار گیرند.

این عملیات بیشتر شبیه به عملیات انتحاری است لیکن هواپیماهای کره شمالی که ساخت روسیه در زمان اتحاد جماهیر شوروی سابق هستند، به گونه ای هستند که به خلبانان کره شمالی این امکان را می دهند که به پایگاه های خود برسند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.