جمعی از زائرین لبنانی با حضور در حرم مطهر حضرت امام خیمینی(س) نسبت به مقام شامخ ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران یکی از زائرین به خبرنگار ما گفت:حضرت امام خمینی(س) در دل مردم لبنان جای دارد و مردم لبنان علاقه ی ویژه ای نسبت به ایشان دارند. چرا که امام (س) در آن زمانی از جمله شخصیت هایی برجسته ای بود که در مقابل ظلم و ستم رژیم صهیونیستی در قبال مردم لبنان و فلسطین ایستادگی کرد،لذا مردم ما بسیار علاقه مند حضرت امام خمینی(س) هستند.

دیگر زائر لبنانی با اشاره به نقش حضرت امام خمینی(س) در مبارزه با رژیم خونخوار صهیونیستی گفت:حضرت امام راهی را بنیانگذارش بودند که تمام مردم لبنان مدیون ایشان هستند.امام خمینی(س)با تمام قدرت در مقابل رژیم اشغالگر ایستاد و حق و حقوق مسلمانان و مردم منطقه در مقابل تجاوزگری ها و وحشی گری های این رژیم دفاع کرد.ایشان آمریکا و مستکبران شرق و غرب را عامل ایجاد این رژیم وحشی می دانستند و در مقابل زورگویی ها و ستمگری های تمام آنها ایستادگی کردند.

یکی از زنان زائر لبنانی گفت:اندیشه های والای حضرت امام خمینی(س) الهام بخش مبارزات جوانان ما علیه رژیم غاصب است،ایشان و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با روشنگری هایی که کرده اند امید را در دل مردم لبنان و فلسطین زنده نگه داشتند و آنان تا نرسیدن به پیروزی دست از مبارزه علیه اسرائیل ملعون نخواهند کشید.

پیرمرد لبنانی نیز به خبرنگار ما گفت: اگر حضرت امام و اندیشه های ایشان نبود معلوم نبود که چه اتفاقی برای مسلمانان می افتاد چرا که آمریکا و اسرائیل قصد دارند تمام مردم ما را غارت کنند و سرزمین های ما را با چنگال های خود مورد تجاوز و غارت قرار دهند.انقلابات اخیر در کشورهای عربی نشان دهنده این است که جوانان کشور های اسلامی فهمیده اند که با تکیه بر اسلام و آموزه های اسلامی می توانند بر تمام ظالمان پیروز شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.