در یک ساعت گذشته صحنه های بسیار وحشتناکی از بیمارستان به دست ما رسیده است. در بخش هایی که مورد هدف حمله جدید اسرائیل قرار گرفته، افرادی با پلاستیک هایی که در دست دارند، گوشت های هموطنان خود را که تکه تکه شده از روی زمین جمع آوری کرده و داخل کیسه ها می گذارند.

به گزارش جماران، در حالی که بمباران بی امان در غزه ادامه دارد روایت های دست اول الجزیره از این منطقه محصور و ویران شده نیز کم و بیش از طریق گزارش هایی که بیشتر می  توان آن را نتیجه کار شهروند خبرنگاران باقی مانده در غزه دانست، ادامه  دارد. در یکی از این گزارش های کوتاه به وضعیت بیمارستان الاهلی عرب یکی از مراکز درمانی مهم در غزه پرداخته  شده است. این بیمارستان تا پیش از جنگ به ارائه خدمات پزشکی به بیماران محلی و همچنین افرادی که از مناطق دیگر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، می‌پرداخت. این بیمارستان معمولاً شامل بخش‌های مختلفی مانند اورژانس، جراحی، داخلی و تخصصی بود و به عنوان یک مرکز درمانی با تجهیزات پزشکی نسبتاً پیشرفته شناخته می‌شود.

الجزیره در گزارشی در این باره می نویسد: فشار زیادی بر مراکز بهداشتی وجود دارد، به ویژه در شمال غزه که تقریباً هیچ مرکز بهداشتی در آن فعال نیست.ما در مورد یک مرکز بهداشتی صحبت می کنیم که با ظرفیت بسیار پایین کار می کند، بیمارستان الاهلی که قبلاً یک بیمارستان پیشرفته محسوب می شد.  در یک ساعت گذشته صحنه های بسیار وحشتناکی از بیمارستان به دست ما رسیده است. در بخش هایی که مورد هدف حمله جدید اسرائیل قرار گرفته،  افرادی با پلاستیک هایی که در دست دارند، گوشت های هموطنان  خود را که تکه تکه شده از روی  زمین جمع آوری کرده و داخل کیسه ها می گذارند.  این منطقه در طول جنگ به عنوان محلی برای گردهم آمدن آوارگان شناخته شده اما بیش از پنجاهمین بار است که این منطقه خاص، اردوگاه آوارگان جبلیه، بارها و عمدا توسط ارتش اسرائیل هدف قرار می گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.