یک تحلیلگر نظامی در پاسخ به پرسش الجزیره درباره اتفاق جاری در لبنان و منفجر شدن پیجرهایی که گفته می شود در اختیار نیروهای حزب الله لبنان و متحدان آنها است، می گوید: این دستگاه ها جدید نیستند و در گذشته نیز از آنها استفاده می شده است. احتمالا در این نفوذ با شخص ثالثی روبه رو هستیم که با دسترسی که به این سیستم داشته انفجار از راه دور تمام این پیجرها را هدایت کرده است.

به گزارش جماران؛ الیجا ماگنیه (Elijah Magnier) تحلیلگر نظامی در پاسخ به پرسش الجزیره درباره اتفاق جاری در لبنان و منفجر شدن پیجرهایی که گفته می شود  در اختیار نیروهای حزب الله لبنان و متحدان آنها است،  می گوید: حزب الله برای جلوگیری از رهگیری ارتباطات اعضای خود توسط اسرائیل، به شدت به پیجرها متکی است.

این تحلیل گر امنیتی می گوید که این احتمال وجود دارد که این دستگاه‌ها قبل از پراکنده شدن بین اعضای حزب‌الله از قبل دستکاری شده باشند.

او در این باره می گوید: این دستگاه ها جدید نیستند و در گذشته نیز از آنها استفاده می شده است. احتمالا در این نفوذ با شخص ثالثی روبه رو هستیم که با دسترسی که به این سیستم داشته انفجار از راه دور تمام این پیجرها را هدایت کرده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.