غطاس به کریستین امان پور، مجری خبرنگار سی ان ان می گوید: از چند ماه قبل به نیروهای حزب الله لبنان دستور داده شده بود که گوشی های آیفون خود را دور بریزند، اینترنت را قطع کنند و دوربین‌های مدار بسته پیرامون محل سکونت و یا رفت و آمد خود را قطع کنند.

به گزارش جماران، کیم غطاس (Kim Ghattas)، روزنامه‌نگار لبنانی و نویسنده مجلۀ آتلانتیک، ، در گفت و گو با سی‌ان‌ان می گوید که حزب‌الله اخیراً در تلاش برای جلوگیری از ترور بیشتر عوامل خود، به استفاده حداقلی از وسایل و تجهیزات ارتباط جمعی روی آورده بود.

غطاس به کریستین امان پور، مجری خبرنگار سی ان ان می  گوید: از چند ماه قبل به نیروهای حزب الله لبنان  دستور  داده شده بود که گوشی های آیفون خود را دور بریزند، اینترنت را قطع کنند و دوربین‌های مدار بسته پیرامون محل سکونت و یا رفت و آمد خود را قطع کنند.

غطاس در پاسخ به این سوال که چرا اسرائیل ممکن است چنین حمله ای را انجام داده باشد، گفت که دو توضیح اصلی وجود دارد. این یا راهی برای نشان دادن اشراف اطلاعاتی اسرائیل به حزب‌الله است با این پیام که اگر به حملات علیه اسرائیل ادامه دهید،  با خشونت‌های بیشتر مواجه خواهید شد و یا مقدمه‌ای برای یک کارزار گسترده نظامی اسرائیل علیه لبنان آنهم در زمانی که حزب الله گرفتار هرج و مرج ناشی از حمله ای است که بیشتر شبیه فیلم های علمی – تخیلی به نظر میرسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.