ماهواره‌های جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی که انتظار می رود مکان های احتمالی شلیک موشک های یمنی ها را دنبال کنند در رهگیری موشک یمنی ها شکست خوردند.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ماهواره های آمریکایی و اسرائیلی در رهگیری موشک یمنی ها که امروز به تل آویو اصابت کرد و تلفاتی به رژیم اشغالگر وارد آورد شکست خوردند.

وبسایت والا گزارش داد که ماهواره‌های جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی که انتظار می رود مکان های احتمالی شلیک موشک های یمنی ها را دنبال کنند در رهگیری موشک یمنی ها شکست خوردند.

این وبسایت افزود: انتظار می رفت که ماهواره‌های آمریکایی حرارت زیاد ناشی از موتور موشک را دریافت و به ارتش اسرائیل اطلاع دهند.

همچنین انتظار می رفت که رادارهای کشتی های آمریکایی و اسرائیلی در دریای سرخ موشک را که در مسیر اسرائیل بود رهگیری کنند.

والا در ادامه نوشت: انتظار می رفت که رادار دور برد اکس در نقب در جنوب سرزمین های اشغالی که نظامیان آمریکایی و اسرائیلی که آن را به راه انداخته اند،و نیز رادار سامانه آرو این موشک را رهگیری کنند.

،حمله موشکی ارتش یمن به تل آویو رعب و وحشت را بر این شهر حاکم کرد.

 

در پی حمله موشکی ارتش یمن و به صدا در آمدن آژیرهای خطر اسرائیلی ها دچار رعب و وحشت شده و به سمت پناهگاه ها فرار کردند.

 

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که ۹اسرائیلی در حین فرار کردن به پناهگاه زخمی شدند.

همچنین به یک نیروگاه برق و ایستگاه قطار آسیب وارد آمد.

رژیم اشغالگر به تلفات مادی و زخمی های این حمله اذعان کرد.

یک موشک شلیک شده یمنی ها پس از عبور از چند کشور عربی و بدون آن که سامانه های دفاع موشکی اسرائیل آن را رهگیری کنند به شرق تل آویو اصابت کرد.

در پی انتشار اخباری از حمله موشکی به تل‌آویو، ارتش اشغالگر در بیانیه‌ای منبع این حمله را یمن اعلام کرد.

ارتش اشغالگر امروز، یکشنبه مدعی رهگیری یک موشک زمین به زمین بالستیک بر فراز منطقه فرودگاه "اللد" بین تل‌آویو و بیت المقدس شد.

"دانیل هاگاری" سخنگوی ارتش اشغالگر در بیانیه خود با اذعان به اینکه این موشک از یمن شلیک شده است، افزود: هیچ تغییری در دستورات جبهه داخلی ایجاد نشده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد: موشکی که از یمن پرتاب شد در منطقه‌ای خالی از سکنه در مرکز "اسرائیل" در شرق تل‌آویو فرود آمد و سرنگون شد.

ارتش اشغالگر افزود: نتایج رهگیری‌ها در دست بررسی است.

شبکه المیادین نیز گزارش داد: آتش‌سوزی در محلی که موشک در تل‌آویو هدف قرار داده بود، رخ داده است.

در این‌باره خبرنگار الجزیره اعلام کرد آژیر خطر در مرکز اراضی اشغالی و در حدود ۲۰ شهرک و شهر در شرق و جنوب تل‌آویو به صدا درآمد.

خبرنگار الجزیره گفت: پس از شناسایی موشکی که از شرق پرتاب شد، آژیر خطر در اکثر مناطق مرکزی "اسرائیل" به صدا درآمد.

همین طور کانال ۱۲ عبری گزارش داد: این موشک از شرق پرتاب شد و در منطقه‌ای غیر مسکونی در مرکز "اسرائیل" در شرق تل‌آویو فرود آمد.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند: برای رهگیری این موشک از سامانه "حیتس" استفاده شده است و مشخص نیست چرا تلاش‌های رهگیری بر فراز مرکز اراضی اشغالی انجام شده است.

رسانه‌های عبری نوشتند: سامانه پدافند هوایی در رهگیری موشک پرتاب شده از یمن ناکام ماند.

این رسانه‌ها افزودند موشک یمنی پس از نفوذ به پدافند هوایی اسرائیل و حریم هوایی چند کشور عربی وارد تل‌آویو شد و تمامی تلاش‌ها برای رهگیری آن ناکام ماند.

رسانه رسمی این رژیم نیز خبر داد: بخش‌هایی از موشک رهگیری در ایستگاه مترو "بتی مودیعین" در مرکز اراضی اشغالی سقوط کرد.

وبگاه عبری "حدشوت بزمان" هم گزارش داد: تعداد زیادی موشک رهگیر مختلف به سمت موشکی که از یمن می‌آمد شلیک شد، اما آن رهگیری نشد.

رسانه‌ها عبری اضافه کردند در پی به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق وسیعی بر اثر موشک یمنی، ۹ صهیونیست در تلاش برای رسیدن به پناهگاه‌ها در فلسطین اشغالی مجروح شدند.

در این راستا دستیار اداره ارشاد اخلاقی وزارت دفاع یمن گفت: دیگر جای امنی در "اسرائیل" وجود ندارد و جنگ نامحدود است.

انصارالله روز گذشته بیانیه‌ای صادر کرد که در آن رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که روزهای آینده شگفتی‌های غیرمنتظره‌ای را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.