کارکنان فرودگاه بن گوریون و شرکت های هواپیمایی اسرائیلی اعلام کردند که قصد دارند به اعتصاب خود ادامه دهند. اعتصاب این کارکنان باعث آشوب و هرج و مرج در فرودگاه شده است.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت که اتحادیه سندیکاهای کارگری اعلام کرد که به دادگاه کار اعلام کرده است که اعتصاب امشب به پایان می رسد.

این در حالی است که شبکه 12 اسرائیل اعلام کرد که کارکنان فرودگاه بن گوریون و شرکت های هواپیمایی اسرائیلی اعلام کردند که قصد دارند به اعتصاب خود ادامه دهند. اعتصاب این کارکنان باعث آشوب و هرج و مرج در فرودگاه شده است.

پیش از این رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که معترضان مقابل خانه «آرنون بار دیوید» رئیس اتحادیه سندیکاهای کارگری دست به تحصن زده اند.

معترضان در حمایت از رئیس اتحادیه سندیکاهای کارگری در مقابل خانه اش دست به تحصن ز ده اند.

ساعت شش امروز صبح اعتصاب عمومی در سراسر سرزمین های اشغالی در همبستگی با خانواده های اسیران اسرائیلی در غزه و مخالفت با مانع تراشی نتانتاهو برای امضای توافقنامه به ماقومت فلسطین آغاز شد.

این اعتصاب مدارس، دانشگاه ها، فرودگاه بن گوریون، حمل و نقل عمومی و بخش های وسیعی از اقتصاد اسرائیل را شامل می شود.

پیش از این  بزرگترین سازمان سندیکایی در اسرائیل روز یکشنبه اعلام کرد که اعتصاب فراگیر همه مراکز اقتصادی از امروز دوشنبه آغاز می شود.

این در حالی است که نزدیک به 770هزار نفر در تل آویو و دیگر شهرهای بزرگ علیه نتانیاهو دست به تظاهرات زدند و جاده های اصلی را در چندین منطقه در فلسطین اشغالی بستند.

به دنبال انتشار خبر پیدا شدن اجساد ۶ تن از اسرای صهیونیستی در باریکه غزه بر اثر حملات این رژیم، خانواده های اسرا خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی اعتصاب در آمریکا
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.