15 نظامی اسرائیلی وابسته به لشکر چتربازان از برگشتن به غزه برای جنگ سر باز زدند.

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل گزارش داد که 15 نظامی اسرائیلی وابسته به لشکر چتربازان از برگشتن به غزه برای جنگ سر باز زدند.

در همین حال، روزنامه صهیونیستی معاریو اعلام کرد ماه آگوست جاری خونین‌ترین ماه برای رژیم اشغالگر در جریان جنگی بوده است که از حدود 11 ماه پیش در دو جبهه غزه و لبنان آغاز شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این روزنامه عبری زبان اعلام کرد در ماه آگوست که در روزهای پایانی آن قرار داریم 15 نظامی ارتش رژیم اشغالگر در درگیری‌های جاری در دو جبهه غزه و لبنان به هلاکت رسیده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته به هلاکت یک سرباز گردان 932 تیپ تکاوران ناحال که از یگان‌های نخبه ارتش محسوب می‌شود در درگیری‌های جنوب نوار غزه اعتراف کرد.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند این سرباز عمیت فریدمان فرزند عساف فریدمان از اعضای کنست و رئیس کمیته امنیت و خارجی بوده که در غزه به هلاکت رسیده است.

چند روز قبل 6 مراسم تشییع جنازه برای سربازان صهیونیست برگزار شد که 5 نفر از آنها در غزه به هلاکت رسیده و یک نفر از آنها در جبهه شمالی در قایق جنگی دفورا در شمال نهاریا جان خود را از دست داد.

به این ترتیب بر اساس آمارهایی که ارتش رژیم صهیونیستی اجازه انتشار آنها را داده است از ابتدای نبرد طوفان الاقصی تعداد سربازان به هلاکت رسیده ارتش به 703 نفر رسیده که 339 نفر از آنها در نبردهای زمینی غزه کشته شده‌اند.

  


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی جنگ غزه 2023
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.