بر اساس این اطلاعات پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر با بالاترین درجه دقت و موفقیت انجام شد و هدفی نظامی را در عمق سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار داد و آن را و نه اطرافش را مورد اصابت قرار داد.

به گزارش جماران به نقل از المیادین، بر اساس اطلاعات موثقی که المیادین به دست آورده است پاسخ حزب الله لبنان  به ترور «فؤاد شکر» فرمانده نظامی ارشد حزب الله لبنان «با بالاترین درجه دقت و موفقیت» انجام شد و آماده باش بالای اسرائیل و حمایت همه جانبه آمریکا نتوانست مانع رسیدن «موشکها یا پهپادها به اهداف شان شود».

بر اساس این اطلاعات پاسخ مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر با بالاترین درجه دقت و موفقیت انجام شد و هدفی نظامی را در عمق سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار داد و آن را و نه اطرافش را مورد اصابت قرار داد.

بر اساس این اطلاعات حزب الله لبنان به رغم آن که رژیم اشغالگر از حمایت اطلاعاتی و عملیاتی گسترده آمریکا برخوردار بود و به رغم آماده باش کامل اسرائیل به مدت بیش از یک ماه و منتظر ماندنش برای پاسخ حزب الله، به اهداف مد نظرش حمله کرد.

این اطلاعات موثق نشان می دهد که آماده باش گسترده ای که رژیم اشغالگر در طول این همه مدت و با وجود آن که حضور هواپیماهای جنگی زیادی بر فراز آسمان لبنان اما همه اینها مانع از رسیدن یک موشک یا پهپاد به هدف خود نشد.

علاوه بر این، بر اساس این اطلاعات مقاومت طرح های خود را با موفقیت کامل و به رغم سانسور خبری گسترده و هدایت شده توسط رژیم اسرائیل، به اجرا در آورد و ادعاهای رژیم اشغالگر مبنی بر خنثی کردن عملیات حزب الله دروغ نظامی و ادعای رسانه ای و گمراه کردن اسرائیلی هاست.

همچنین بر اساس این اطلاعات اصل عملیات پاسخ مقاومت حمله پهپادی بود که پهپادهایش یک هدف حیاتی نظامی را مورد حمله قرار دادند و هدف از شلیک 320 موشک سرگردم کردن گنبد آهنین و امکانات مقابله ای اسرائیل بوده است.

جزئیات حمله بزرگ حزب الله لبنان

رسانه‌های صهیونیستی صبح امروز به شلیک و پرتاب دست کم ۳۰۰ موشک و پهپاد از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی اذعان کردند. 

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات بلندپایه اسرائیلی اعلام کردند تاکنون بیش از 320 موشک و تعدادی پهپاد لبنانی به مواضع ارتش اشغالگر در مناطق شمالی فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

همچنین رسانه‌های این رژیم گزارش دادند که در جریان حملات موشکی بامداد امروز حزب الله لبنان به نهاریا و عکا تعدادی صهیونیست زخمی شدند.

این در حالیست که درپی پاسخ اولیه نیروهای مقاومت اسلامی لبنان «حزب الله» به ترور شهید فؤاد شکر در سراسر سرزمین های اشغالی اعلام وضعیت ویژه امنیتی و اضطراری شده و آژیر خطر در مناطق شمالی فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

ازسوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت وزیر جنگ این رژیم در نشست ویژه امنیتی با حضور هراسی هالوی، رئیس کل ارتش و دیگر فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل برای بررسی آخرین تحولات سرزمین های اشغالی حضور یافتند.

 

متن بیانیه حزب‌الله لبنان

در متن بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در سحرگاه اربعین امام حسین (ع) در چارچوب واکنش اولیه به تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت که منجر به شهادت فؤاد شکر و تعدادی از مردم شریف کشور شد، رزمندگان مقاومت اسلامی، سایت ها، پادگان ها و گنبد آهنین دشمن در شمال فلسطین اشغالی را با تعداد زیادی موشک و به سمت یک هدف خاص نظامی رژیم صهیونسیتی که متعاقباً اعلام خواهد شد، هدف قرار دادند

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی در لبنان هم اکنون و در این لحظات در بالاترین آمادگی خود قرار دارد و هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به ویژه در صورت آسیب دیدن غیرنظامیان، همراه با مجازات سخت و بسیار شدید خواهد بود.

حزب الله کدام پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داد؟

مقاومت اسلامی لبنان در دومین بیانیه خود اعلام کرد: به یاری خداوند مرحله اول عملیات با موفقیت به پایان رسید، در این مرحله به منظور تسهیل عبور بالگردهای هجومی و حرکت انها به سمت اهداف تعیین شده در عمق خاک فلسطین اشغالی، پادگان ها و مواضع اسرائیلی هدف قرار گرفتند و پهپادها با موفقیت طبق برنامه به سمت هدف حرکت کردند.

حزب الله لبنان همچنین لیست اهداف خود را نیز در این بیانیه آورده است که بدین شرح است: ‌پایگاه میرون - نافی زیف - پایگاه زعتون ‌- الزاعورة - پایگاه السهل - پادگان کیلع در جولان اشغالی - پادگان یو أف در جولان اشغالی - پایگاه نفح در جولان اشغالی - پایگاه یردن در جولان اشغالی - پایگاه عین زی تیم ‌- پادگان راموت نفتالی.

بیانیه سوم

مقاومت اسلامی لبنان بیانیه‌هایی درباره حملات سنگین امروز-یکشنبه- به مواضع و اهداف حیاتی اسرائیل منتشر کرد.

مقاومت اسلامی در لبنان با انتشار بیانیه سوم درخصوص عملیات انتقام شهید «فؤاد شکر»، اعلام کرد: تمام پهپادهای تهاجمی در زمان‌های تعیین‌شده و از تمامی سکوهای پرتاب به حرکت درآمدند و از مرزهای لبنان عبور کردند.

حزب‌الله اعلام کرد: پهپادها از مسیرهای متعدد به سمت اهداف مورد نظر حرکت کردند.

حزب‌الله لبنان افزود: عملیات نظامی امروز ما به لطف خداوند متعال با موفقیت به‌پایان رسید.

مقاومت اسلامی لبنان ادامه داد: ادعاهای دشمن در مورد اقدام پیشگیرانه و برهم‌زدن حمله مقاومتی، ادعایی پوچ و توخالی و مغایر با واقعیت‌های میدانی است؛ این ادعاها امروز در سخنرانی سید‌حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله تکذیب خواهد شد.

 

 

وزیر جنگ رژیم اسرائیل وضعیت فوق العاده اعلام کرد

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بمباران حزب الله علیه الجلیل در حال گسترش است، از شهرک‌نشینان در طبریه خواسته می‌شود در نزدیکی پناهگاه‌ها بمانند

موشک‌ها و پهپادهای حزب الله به اعماق صفد و جولان اشغالی شلیک می‌شوند، وزیر جنگ رژیم اسرائیل وضعیت فوق‌العاده اعلام کرد.

تاکنون بیش از 200 موشک و تعدادی پهپاد از لبنان پرتاب شده است، آژیرهای خطر در راموت نفتالی در الجلیل اعلی به صدا در می‌آیند.

 

سواحل حیفا تخلیه شد/ پناهگاه‌های صهیونیستی باز شد

شهردار حیفا در فلسطین اشغالی اعلام کرد که تمام پناهگاه‌های شهر گشوده شد و از مردم می‌خواهیم از حضور در سواحل حیفا خودداری کنند.

 

قطع سراسری برق در عکا

در نتیجه نخستین مرحله از پاسخ حزب‌الله لبنان به ترور شهید فواد شکر، خبر ها حاکی از قطع سراسری برق در شهر ساحلی عکا و حومه آن می باشد.

این در حالیست که مرکز امداد و نجات رژیم صهیونیستی در این شهر اعلام کرد که با توجه به حملات موشکی بامداد امروز نیروهای «حزب الله»، وضعیت آماده باش را در سراسر سرزمین های اشغالی به حد اکثرتوان خود افزایش داده است.

از سوی دیگر منابع خبری از اعلام وضعیت اضطراری از ساعت هفت صبح امروز یکشنبه به وقت محلی در پی نشست ویژه امنیتی با حضور سرکردگان و فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل در سراسر سرزمین های اشغالی خبر دادند.

 

حمله توپخانه‌ای «رژیم اسرائیل» به لبنان

خبرنگار العالم گزارش داد، ارتش اشغالگر در حمله توپخانه‌ای شهر الخیام در جنوب لبنان را هدف قرار داد، جنگنده‌های صهیونیستی منطقه عین قانا در جنوب لبنان را نیز بمباران کردند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.