یک سناتور جمهوری‌خواه در انتقاد به گفته‌های ترامپ در مورد کاملا هریس گفت: سیاست کلید ورود به کاخ سفید است و اگر ترامپ بر روی مسائل سیاسی تمرکز کند پیروز انتخابات است، اما یک شومن نمی‌تواند در انتخابات پیروز شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از نشریه تایم، لیندسی گراهام؛ سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی، در مصاحبه با ان‌بی‌سی توصیه‌هایی را به دونالد ترامپ؛ رییس‌جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری ارائه و هشدار داد که ترامپ باید به جای حملات شخصی به کاملا هریس؛ رقیب انتخاباتی خود، بر سیاست تمرکز کند.

گراهام به مجری ان‌بی‌سی گفت: «سیاست کلید ورود به کاخ سفید است

هفته گذشته نیز، نیکی هیلی؛ سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل و همچنین رقیب اتخاباتی ترامپ در انتخابات حزبی، با انتشار کلیپی در شبکه فاکس نیوز در انتقاد به ترامپ گفت: «صحبت از نژاد کاملا هریس، صحبت درباره ضریب هوشی او و تعداد جمعیت طرفداران هریس، باعث نمی‌شود که کاملا هریس پیروز انتخابات نشود. شما نمیتوانید با گفتن این موارد پیروز شوید و کمپین انتخاباتی ترامپ باید بر روی مسائل اصلی سیاسی تمرکز کند.»

با این حال، سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی تاکید کرد که نیکی هیلی و دیگر سیاستمداران جمهوری خواه به جای اینکه صرفا ترامپ را نصیحت کنند، باید به کمپین انتخاباتی او بپیوندند و برای ترامپ مبارزه کنند.

لیندسی گراهام گفت: سیاست کلید کاخ سفید است، در حالی که دونالد ترامپ بر حملات شخصی علیه کامالا هریس تمرکز می‌کند. اگر ترامپ یک موضوع سیاسی را مطرح کند برنده است، اما او به عنوان یک تحریک کننده و نمایشگر، ممکن است در این انتخابات پیروز نشود.

گراهام با تاکید گفت: «ترامپ می‌تواند در این انتخابات پیروز شود. سیاست‌های او برای آمریکا خوب است و اگر شما یک بحث سیاسی برای رییس جمهور آینده داشته باشید، او برنده است.»

وی در ادامه گفت: «در حالی که تنها 80 روز تا انتخابات باقی مانده است، معتقد هستم اگر ترامپ در قرصت باقی مانده تا انتخابات بتواند بر روی سیاست‌هایی مانند مرزها و کاهش تورم تمرکز کند، می‌تواند پیروز انتخابات شود.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.