تس اینگرام، سخنگوی یونیسف می گوید: یونیسف در تلاش است تا پس از شناسایی ویروس در فاضلاب، واکسن هایی را برای مبارزه با فلج اطفال دریافت کند. همچنین در تلاش است تا لوازمی مانند دارو، کیت های بهداشتی و تجهیزات ساختمانی را برای کمک به بازسازی توالت ها وارد نوار محصور غزه کند.

تس اینگرام، سخنگوی یونیسف در گفت وگو با الجزیره می گوید که این نهاد بین  المللی همچنان با چالش هایی در حمل و نقل مواد به داخل سرزمین های اشغالی فلسطین مواجه است و همکارانش گزارش داده اند که این سازمان کودکان سازمان ملل هنوز قادر به ارائه امکانات لازم به گونه ای که کودکان پس از 10 ماه وقفه بتوانند یادگیری را از سر بگیرند، نیست. 

او در این باره می  گوید: یونیسف در تلاش است تا پس از شناسایی ویروس در فاضلاب، واکسن هایی را برای مبارزه با فلج اطفال دریافت کند. همچنین در تلاش است تا لوازمی مانند دارو، کیت های بهداشتی و تجهیزات ساختمانی را برای کمک به بازسازی توالت ها وارد نوار محصور غزه کند.

 یونیسف اخیراً توانسته است به مرکز و شمال نوار غزه دسترسی داشته باشد و تیم‌های آنجا از  شیوع فزاینده  بیماری‌های مختلف از جمله گال خبر داده‌اند. والدین سعی می‌کنند در نبود امکان برای دریافت داروی مناسب از مراکز بهداشتی،  با جوشاندن آب با لیمو و گذاشتن آن بر روی  زخم کودکان خود، هر کاری که می‌توانند برای درمان جوش‌ها انجام دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.